Ach, slotje graag. Net wat zitten lullen en zeveren over Henry S.
Maar eigelijk, is dat niet zo gepast en het bespaart me een ban..

[Bericht gewijzigd door SR20DE op (89%)]

Haha, dit maakt me alleen maar benieuwder :P
Hoewel ik me wel ongeveer kan voorstellen wat je bedoelt.

Misschien moet je er eens over na denken waarom je zo'n hekel hebt aan henry.
Als iedereen hier zomaar kriskras wat gaat posten en dubbel post zal de server binnen de kortste keren te klein zijn.
En aangezien het allemaal gratis is... of ga jij mee betalen aan de server?

Ach, het ging er over dat onder zowat al mijn post staat x aantal % bijgewerkt door Henry S. Of laatst lachte hij mij doodleuk uit dat een post waar 95% onnuttig is echt wel overdreven is.. (ik quote iemand waarop ik reageerde: ok, hartelijk bedankt)
http://www.circuitsonline.net/forum/view/90514 onderaan.

Ennnn, in het deel van de beginpost dat ik heb weggelaten schreef ik ook dat CO een zeer net forum is dankzij zijn (misschien ietswat doorgedreven) acties.. Dus ik geef toe dat CO een zeer net forum is maar je wordt nogal snel afgesnauwd zeg maar over dingen die niet meteen heel erg zijn.

Ach, Henry is een echte fries. En "westerlingen" weten dat die speciale gebruiksaanwijzingen hebben ... :) :)

Op 30 december 2010 16:22:03 schreef fzwart:
Ach, Henry is een echte fries. En "westerlingen" weten dat die speciale gebruiksaanwijzingen hebben ... :) :)

Staan die ook ergens hier te lezen of te downloaden dan? :)

Dat vond ik in het begin ook wel moet ik zeggen

maar daar moest ik even aan wennen. nu eigenlijk geen problemen meer mee.

het weghalen van de quotes gebeurde waarschijnlijk omdat de quote niet zoveel toevoegde. het idee ervan is om in een druk gesprek even te laten zien waar je op reageert. en dan is het ook de bedoeling dat je dat stukje tekst quote en niet een enorme post (als daar sprake van is).

maar bij de meeste topics is het quoten imo amper nodig. het onnodig quoten willen 'we' juist zoveel mogelijk beperken om het overzichtelijk te houden.

ik kijk wel eens op andere forums en soms wordt er echt standaard de startpost oid gequote. dan kom je telkens van die enorm lange quotes tegen die het alleen maar een rommeltje maken

Op 30 december 2010 16:23:01 schreef Paloma:
[...]
Staan die ook ergens hier te lezen of te downloaden dan? :)

ff op datasheetcatalog.com kijken ;-)

[Bericht gewijzigd door timberleek op (12%)]

ach het valt wel mee , heb zelf ook wel vaker een ban gehad van henry , dus dan let je er wel beter op . maar gevaardagen zijn maandag na 1700 uur en vakanties met hoge buitentemperaturen :) maarja dat is bij meer mensen natuurlijk .

in een huishouden is er ook vaak maar 1 die opruimt , dus dat doet henry op co.....

Staan die ook ergens hier te lezen of te downloaden dan?

Hint : Ga eens naar een Radio-vlooienmarkt, meestal is Henry daar wel "live" aanwezig en drink eens een bak koffie met m.

In het "echt" zijn de moderators (Henry, Hugo, GJ_) aardig, en net echte mensen :-) :+

Groeten, Bram

dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar ik mis ze steeds.

laatst ook bij de lichtmis. ik wist dat ze er waren, maar in de mensenmassa had ik echt geen idee

Henry is een goede moderator, soms ietsje streng maar dat is ook nodig om een forum overzichtelijk en rotzooi vrij te houden. Ik zie liever iemand actief moddereren dan iemand die niets doet aan spam/andere ongein en zo een forum ten onder zou laten gaan.

p.s.

lol @ Rd12tf :D

Kan ook nog modder-eren zijn. Maar we drijven off-topic :P

Oei, en da's vragen om problemen he! Straks wordt ie wakker :7

Op 30 december 2010 17:08:51 schreef Technokiddy:
we drijven off-topic :P

Volgens mij is dit een elektronica forum en daar heeft het ook niets mee te maken dus wat is dan afdrijven.
Vanavond krijgen we allemaal een ban en opgelost is het probleem voor 24 uur.

Ik denk dat hij nu aan het lachen is met onze schele zever.

Het wordt een ieder aangeraden de FAQ te lezen. Zeker iemand die nieuw is op CO of een willekeurig ander forum.
Dit is overigens een probleem van alle alle techneuten, gelijk een apparaat (lees CO) uitproberen en als het dan niet werkt de gebruiksaanwijzing pas lezen.

Soms moeten we streng zijn maar er mag ook best wel eens een lolletje gemaakt worden.

Nu een slotje voordat dit uitloopt op een oeverloze discussie.