beste mensen,
op school heb ik met een programma liggenrommelen dat van electronic worckbench afkomstig is en als het goed is heet het miltisim het kan ook zijn dat het precies anders om is. maar bij degene van jullie die het kennen gaat er nu wel een lichtje branden.
ik heb geprobeerd dat programma via kazaa te downloden maar ik ktijg iedere keer de amerikaanse versie. en ik heb geen zin om alle amerikaanse tekentjes te gaan leren.
weet een van jullie waar ik de nederlandse versie [gratis] vandaan kan halen of een soort geluik programma dat net zo gemakkelijk werkt. als het maar gratis is want ik ben student en dan weet je het wel.
groetjes The master
Ik ken het programma wel ja maar heb geen idee of er een Nederlandse versie bestaat...
Als ik jou was zou ik gewoon ff doorbijten. Ik denk dat je in je leven nog wel vaker amerikaanse schema's tegen kom en zo moeilijk is dat allemaal ook weer niet.
Europeese versie kopen misschien
of eens goed zoeken in de instellingen
[Bericht gewijzigd door Jeroen1983 op ]
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
ff voor de duidelijkheid: requesten naar gekopieerde software is verboden
Het is multisim, en daarbij hoort ultiboard.
Als je student bent kun je vast wel via school de studente versie te pakken kunnen krijgen. Hierbij heb je een pinlimiet van 500 pinnen ofzoiets. Koste mij 90 euro toen ik nog op school zat (en dat is twee jaar geleden)
dus, informeer ff op school
en volgens mij is de software alleen engelstalig (ik zou nog geen eens de nederlandstalige versie willen hebben, waarom? reden: ooit wel eens de vertalingen in windows gezien? slaan soms nergens op, hou het maar op engels, is lekker universeel)
[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
Op 18 maart 2004 13:43:47 schreef the master.....:
beste mensen,
downloden maar ik ktijg iedere keer de amerikaanse versie. en ik heb geen zin om alle amerikaanse tekentjes te gaan leren.