shoutbox

Dit topic is gesloten

Het zou handig zijn om naast dit forum ook nog te kunnen beschikken over een (fifo) Shoutbox of Chatbox van bvb. 50 lijnen.
Om iets te vragen of commentaar te geven op een bepaalde topic moet je dan niet onnodig een nieuwe topic opstarten.
Want soms heb je eenvoudige vragen die eigenlijk geen nieuwe topic waard zijn.
Ik heb het gevoel dat veel leden deze manier van communiceren ook zouden kunnen appreciëren.

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun
klein is fijn

Moderator

Wat ook handig is, is de zoekfunctie. :)

Haha, inderdaad. Ik had enkel gezocht op Shoutbox en nog niet op Chatbox.
Het neemt dus niet weg dat er hiervoor veel interesse is!

Edit:
Sorry voor deze stomme vraag, als ik zie wat er hier reeds allemaal over gepalaberd is.
Een beter idee zou zijn om naast CO ook nog MSN te openen indien je rechtstreeks wil communiceren met leden.
Misschien moet om die reden het hebben van een MSN account aangemoedigd worden bij de leden.

[Bericht gewijzigd door Erelce op 24 april 2011 16:32:40 (53%)]

**** De beschikbare ruimte van een werkplek is omgekeerd evenredig met de grootte van deze werkplek **** AVR-Oefeningen op Electronics 4 Fun

Een CO chat of officieel IRC kanaal lijkt me ook wel interessant. Voor wat meer offtopic/"effe snel vragen" dingen.

Henry S.

Moderator

Die is er al: http://www.circuitsonline.net/forum/search

Dit is de zoveelste keer dat hierom gevraagd wordt.

[Bericht gewijzigd door Sine op 24 april 2011 17:21:28 (81%)]

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
pa3gws

Golden Member

Er zijn naar mijn mening best wel veel mensen die MSN en andere chat mogelijkheden niet willen of kunnen gebruiken.
Dan missen die een deel van de discussie dat zou ik heel erg jammer vinden.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
klein is fijn

Moderator

Ik zit al op MSN, dat is genoeg gekte. Orde in een drukke chatbox houden is ook geen kattenpis.

GJ_

Moderator

Op 24 april 2011 17:21:50 schreef Sine:
#cochat

Maar die is meestal erg leeg.

Nou ja, tussen de 5 en 10 personen. Je bent er al lang niet meer geweest :-)

--edit--
verdorie :-)
irc://ircnet/cochat

zo leer je nog eens wat. er is een co chat.

even een irc client installeren...

Ik denk dat een chat juist erg chaotisch wordt. Je kunt nu alles overzichtelijk teruglezen maar hoe wil men dat in een chat organiseren...?

Een chatbox?
Dat is voor mensen die met veel woorden weinig duidelijk willen maken en vooral de aandacht op zichzelf willen vestigen.
Eén goed gestelde vraag op CO levert immers veelal een vol topic op met duidelijke antwoorden.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
GJ_

Moderator

Heee, had ik hier drie maanden geleden geen slotje op gezet?

Nou, allemaal snel naar de CircuitsOnline Chat

Dit topic is gesloten