Deze werkt perfect todat ik gedurende 30sec geen enkele schakelaar of draaiknop bedien, dan valt deze magnetron volledig uit. Dus wanneer hij moet warmen (zolang als ingesteld) geen probleem , maar als zijn programma afgelopen is en ik bedien niets valt hij uit (wanneer ik de deur open en dichtdoe of iets anders (knop) indruk werkt hij telkens 30sec lang.(display verlicht)
Ik denk dat deze werking normaal is om de accu van de vrachtwagen te sparen.
MAAR als hij eenmaal is uitgevallen kan ik hem niet meer in werking stellen zonder de batterij een paar seconden af te koppelen. Dus geen enkele knop of draaischakelaar werkt dan nog (ook geen licht bij openen van de deur). Dit is denk ik niet normaal.
Graag een beetje hulp hierbij.
Dank Marc

zit de magnetron wel ingebouwd in een vrachtwagen en dit was al zo ? het kan zijn dat deze functie wel werkt als de motor loopt . anders valt het besturingsdeel uit ipv in stroombesparing te vallen . je haalt de voeding eraf waardoor je de computer reset en het ding herstart. er zit ook geen wake up op ? ( combi van 2 knoppen indrukken om uit energiemodus te komen )

Dus als eerste eens de voedingsspanning op het apparaat nameten, lijkt me dan.

Voedingsspanning is ok. En inderdaad onder de 24V of boven de 29V springt hij ook in veiligheid.
Heb het probleem opgelost door de voedingsspanning van de bedieningsprint te onderbreken als je de deur van de microgolf opendoet. Nu wordt hij telkens gereset bij het openen en sluiten van de deur.
Werkt perfect nu.
Dank Marc

Heb voor die onderbreking van de bedieningsprint de deurschakelaar van het verlichtingslampje gebruikt , dus het lampje wordt nu niet meer gebruikt.
Groeten Marc