Land van herkomst

Je vergeet de eigenschap 'luiheid'.

Henry S.

Moderator

En raadgevers die van hun eigen situatie uitgaan. ;)

Op 7 augustus 2011 22:28:19 schreef alex278:
Meh, ik zou 't wel prettig vinden als sommige van onze wat overenthousiaste mods (dag henry S. ;) )ook eens wat strenger naar dit soort topics keken.

Ook die is niet altijd aanwezig, maar je mag er van uitgaan dat we daar wat meer op gaan letten.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Evarist

Golden Member

Sommige dingen zouden in het profiel verplicht moeten zijn:
-Emailadres (melden dat het beschermd is)
-Verblijfplaats--Provincie volstaat.
-Ouderdom of iets wat daar mee gerelateerd is. Bv Student middelbare// Student hoger// 10 jaar ervaring witgoedhersteller// enz.

Indien onderwijsnivo vermeld zou moeten worden, zou er een link moeten staan naar 'uitleg' Mavo, HBS, enz is in Belgie niet bekend. Omgekeerd zal het ook zo wel zijn.

Bij mijn naam in ieder topic staat alleen mijn "getemde lynx". Leuk maar daar zou kunnen bij staan: 35 jaar TV hersteller, Prov Antwerpen.In sommige fora is dat zo.

Nu wachten op de modvergadering. :-)

[Bericht gewijzigd door Evarist op 9 augustus 2011 09:57:38 (15%)]

Nihil est verum, quod non probatur primo.

Als men niet het hele profiel invult doen ze zich zelf tekort.

Soms is iemand bereidt bij iemand langs te gaan om te helpen als hij (of zij ) in de buurt woont.
Zo heb ik diverse 2e hands spullen die ik zonde vind om weg te gooien en die men dan gratis of tegen een klein vergoeding kan komen halen. (opsturen doe ik niet wat dat kost me te veel tijd)

Als ik spullen heb, waarvan ik denk dat iemand die kan gebruiken, dan kijk ik in zijn profiel voor zijn woonplaats. Als deze niet is ingevult dan reageer ik niet.