naar forum

Dit topic is gesloten

misschien een dome vraag maar hoe moet je als je de site op start naar het forum? ik klik nu altijd op laatste discussie en dan op forum

ben gewoon amateur dus verwacht niet te veel van mij!!

Kun je een site tegenwoordig ook al 'opstarten' (en bestaat 'afstarten' dan ook?)

Zowel links als bovenin zit een linkje. Je kunt ook http://www.circuitsonline.net/forum/active als bookmark setten en die gebruiken.

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!
Amateur19

Overleden

Ik 'boot' sinds kort weer rechtsreeks op de kernel van Ciruitsonline. Haha :):)

Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets

Beetje dubbelzinnige titel :)

Maar ik snap waar de verwarring van de TS vandaan komt: de 2 menu's zijn een beetje vreemd opgebouwd.
Via de links bovenin kun je niet op de 'hoofdpagina' van de schakelingen en het forum komen. Als je daarentegen via het linkermenu naar schakelingen of forum gaat, zie je weer niet dat daar ook nog submenu's voor zijn.

Naar mijn mening zou je bij een klik op forum/schakelingen bovenin ook naar de 'hoofdpagina' daarvan moeten gaan, en bij een klik op forum/schakelingen in het linker menu zouden bovenin eigenlijk ook meteen de submenu's zichtbaar gemaakt moeten worden.

Rechts, onder "Forum tracker", klik "meer topics..." en je krijgt alle nieuwe posts netjes op een rijtje. Geen geklooi met subforums, gewoon het hele forum onder elkaar.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

bedankt sorry voor mij dome vraag

ben gewoon amateur dus verwacht niet te veel van mij!!

ik vindt de spelling van "dome" op zich dommer dan die vraag...

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Op 18 september 2009 20:03:55 schreef flipflop:
ik vindt de spelling van "dome" op zich dommer dan die vraag...

En wat vind je van: "ik vindt"...?

Vervangen DOOR.

Als we dan toch de spelling-toer op gaan.
Flipflop, ik vind je vervoeging van vinden redelijk dom. "Ik drink nooit t" :D

True story bro!
fzwart

Golden Member

Ik denk dat de TS bedoeld dat hij een rechtstreekse link naar het forum wil hebben. Dan zou dit een mooie zijn: http://www.circuitsonline.net/forum/active

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar
Sine

Moderator

Die is er ook, het laatste punt van het rechtse forum tracker menu " meer topics ..."

Dat stond er tig posts hierboven al Sine. Beetje opletten he! :p

en ja, "ik vindt" is ook dom. Maar niet zo dom als "domer" :D

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Sine

Moderator

Ik reageerde op de vraag van mijn bovenbuur ;)

En voordat de taalpuristen dit topic overnemen gaat er een hangslot op.

Dit topic is gesloten