Onze Arend Brouwer schreef:
Iemand verliest zijn zelfbeheersing vanwege een gesloten topic, ik zou NIET graag bij deze man in een file willen staan .

Ik sta gelukkig (omzeggens) nooit in files.
Ik kan inderdaad nogal agressief zijn in het verkeer maar dan in geval van zware fouten (voorrang van rechts negeren, door rood verkeerslicht rijden, maneuvers uitvoeren (inhalen, links afdraaien) zonder gebruik van knipperlichten e.d.), maar over het algemeen valt het nog wel mee. ;)

en meneer TurboBiljart,

Ha, die is nieuw! :D
Toelichting: De 'keu' van Turbokeu komt niet uit het milieu van het biljarten (kon anders wel), maar van mijn familienaam (Deceuninck).
Mijn vroegere collega's hebben mij deze nickname in de jaren '80 toegekend (ik werd zelden bij mijn voornaam (Chris) aangesproken, altijd met 'Turbokeu').

In het Frans betekent 'keu' (fonetisch van 'queue') 'staart', of ook piemel, penis, lul. :D

Onze Jochem schreef: De vuistslag naar Henry S. was vast ook meer figuurlijk bedoeld, hij was toevallig degene die het topic (volledig terecht) sloot. Ik kan me de frustratie van Turbokeu volledig indenken. Wel erg jammer dat het clipboard van Turbokeu werd overschreven tijdens het plakken van een link in z'n frustratie-post.

Zo is het!

Onze GJ_ schreef:"Onze Keu" heeft dit topic in een bozige bui opgestart. Die boosheid is na een rondje op z'n brommert al gezakt neem ik aan, en nu, na twee maanden heeft hij het waarschijnlijk ver achter zich gelaten.

Inderdaad!

Straks maar snel een pilsje (pintje) pakken met z'n allen!

Da's nog eens een idee!

Bij deze zou ik graag enige verzachtende omstandigheden voor mijn boze reactie inroepen:
Ik ben van nature nogal opvliegend (zowel privé als professioneel maar meestal met goede reden) maar mijn moeder heeft hoogstwaarschijnlijk wéér kanker na haar recente operatie, mijn oudste zoon (26) zit voor 6 maand in de gevangenis, ik heb (als zelfstandige) mijn ontslag gegeven bij mijn omzeggens enige klant (AXA Bank België) wegens te zware werklast en stress (10-13+ uur/dag, ook weekends, het gaat te ver om hier in details te treden over het eigenlijke werk en de omstandigheden) en de hiermee in overeenstemming te lage vergoeding, mijn fysieke en psychische gezondheid lijdt er zwaar onder (o.a. alkoholisme).
Dus mijn directe toekomst ziet er niet echt rooskleurig uit...

@Henri S.: Bij deze bied ik je mijn welgemeende excuses aan.

PS: Deze post is 137 keer gekopiëerd/geplakt in Notepad ;)

Op je slotwoord had je best wel recht na al dat geleuter door anderen over jou.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik je de nodige sterkte toewens met de geschetste perikelen.

Je zult wel snappen dat hier weer een slotje op gaat om te voorkomen dat de hele discussie, die eigenlijk allang klaar was, hier weer nieuw leven ingeblazen word.

Op 16 oktober 2009 17:00:18 schreef Turbokeu:
@Henri S.: Bij deze bied ik je mijn welgemeende excuses aan.

Voor den volle 100% aanvaard, en sterkte gewenst.