weet iemand of ik niet gewoon een 75 watt lamp boven mijn printje kan hangen?
want ik heb een gezichtsbruiner alleen die is geen uv.
Wat zou die gezichtbruiner dan moeten afgeven/uitstralen? Alleen van UV-licht wordt je bruin.
Een gewone 75W lamp zal het niet doen. Daar komt geen UV uit.
Er bestaat wel een zgn NitraPhot S lamp van 250W. Dit is een speciale gloeilamp die UV-licht afgeeft.
Op di 16-07-2002 15:23:16 schreef Hugo Welther:
Wat zou die gezichtbruiner dan moeten afgeven/uitstralen? Alleen van UV-licht wordt je bruin.Een gewone 75W lamp zal het niet doen. Daar komt geen UV uit.
Er bestaat wel een zgn NitraPhot S lamp van 250W. Dit is een speciale gloeilamp die UV-licht afgeeft.
die gezichtsbruiner maakt geeft rood licht af.
dus ik denk gewoon verwarmer.
maar die lampen las ik over dat ze snel stuk konden zijn.
Zal dan wel een InfraPhil zijn. Dat zijn warmte lampen, deze zenden (infrarood) IR-licht uit .
Kijk eens bij de plaatselijke kringloop winkel, je hebt een echtegezichtsbruiner meestal voor een €uro of 5.
[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]
Op di 16-07-2002 20:15:28 schreef Hugo Welther:
Zal dan wel een InfraPhil zijn. Dat zijn warmte lampen, deze zenden (infrarood) IR-licht uit .Kijk eens bij de plaatselijke kringloop winkel, je hebt een echtegezichtsbruiner meestal voor een €uro of 5.
iemand zei dat je ook tl verlichting kon gebruiken.
werkt dat?
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Benm
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design
Hoe lang belicht je daarmee eigenlijk? En op welke afstand?
Verder vroeg ik me af wat voor TL buisjes het precies zijn, ik denk dat dat wel van merk tot merk (en zeker per kleurtoon) zal verschillen...
ik hoorde dus ook dat het een uv tl zou moeten zijn.
maar ik krijg mijn bestelling van conrad over 3 dagen denk ik dus dan gaat ik het wel ff testen.