Gezocht een service manaul voor Philips cd speler type CD 200/00

Met vriendelijke groet,

bandje 66.

Hallo.

Ik denk dat ik dat doc nog wel ergens heb. Ik zal deze week eens zoeken.

Groeten, Ron.

Ik heb het schema/servicemanual van de cd202 dat is de zelfde echter met een digitaal tijddisplay als extra.
Echter hij 65mb dus ik kan hem niet naar je mailen

Hallo.

Het papieren doc heb ik hier. Tegen de tijd dat ik het ingescand heb is het te groot om te mailen. Welk deel heb je nodig, oftewel wat is er mis met jouw speler?

Groeten, Ron.

Dan scan je niet goed. Een zwart-wit servicedoc hoeft niet veel meer dan 200k per pagina te kosten.

Hallo.

Het zijn ongeveer 140 A4tjes totaal. Grofweg 28Mb dus in jouw voorbeeld. Toch al niet gering dus.

Groeten, Ron.

scannen in 150dpi zwartwit is goed te doen , maar ik heb de cd100 manual en die is 35mb en de goede kwaliteit is 65 mb , dan heb je ook kleuren in de schema's wat wel fijn is.

Zolang je hem maar niet als jpeg scant... En ja, liever 300dpi en kleur dan 150dpi en net niet alles goed kunnen lezen.

scannen naar foto geeft de scherpste resultaten , maar is traag. pdf is vaak onduidelijk bij te lage resolutie .

Scannen naar foto is jpeg, en daarmee waardeloos (tenzij je hoge resolutie en hoge encodingkwaliteit gebruikt, maar dan is het gigantisch) voor alles behalve foto's. Niet aan beginnen dus.

@testman hieronder: sorry, dan heb ik niks gezegd!

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (13%)]

euh ,ik scan naar tiff

Hallo.

TS heeft het zeker opgegeven.

Groeten, Ron.