het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Proest!
Wie niet op een euro moet zien, kan ook voor dit model kiezen. Ik neem aan, dat de binnenzijde met goud bekleed is, met hier-en-daar een diamantje... :-)

@Fredjuhh: of deze?

[Bericht gewijzigd door pros op zondag 24 oktober 2010 20:46:22 (15%)

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

@EXTV je bedoelde deze zeker : http://www.zercom.eu/index.php?p=35&f=1&s=1&a=260429 ;)

EDIT: @pros hierboven: dat is dezelfde ;)

[Bericht gewijzigd door Fredjuhh op maandag 25 oktober 2010 09:55:29 (21%)

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Dok

Golden Member

Net nog even gekeken naar de printer die pros voorstelde,en wat denk je? Ik heb de pech dat produkt 114630 niet bestaat.
@Tinus016 laat je even weten als je hem thuis hebt staan?
Ik duim voor je.

Wie niet horen wil moet TV kijken.

Hier staat hij gewoon op m'n scherm. Maar ik ga de moeite niet eens nemen. Moet ik straks weer wachten tot m'n 6 euro terug is.

If you want to succeed, double your failure rate.
joopv

Golden Member

Op 24 oktober 2010 20:12:28 schreef lukasje:
wel een beetje duur. 6€

Deze winkel is beter.
http://www.allmicro.nl/p/hp/laserprinters/cb516a_ban/laserjet_p4515x_p…

Misschien verdienen ze het verlies op die printer weer terug met de verkoop van deze Brother:
http://www.allmicro.nl/p/brother/laserprinters/hl_2170w/brother_hl2170… :)

Anyway, Zercom zit hier in Eindhoven, ik kom er dagelijks langs en ik moest ook nog wat geheugen hebben dus we zullen zien of ik ook zo'n printer meekrijg.

Helas, kreeg net mail dat het niet door gaat. jammmer maar was te verwachten

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
joopv

Golden Member

De printer zou verwijderd zijn, maar ondertussen staan er nog 14 laptops met prijzen tussen de 14 en 15 euro op de webshop bij Zercom.

Haha, mag dat eigenlijk officieel?
@joopv toen jij er aan kwam stonden er zeker nog 15 laptops?

Als je er vanuit kunt gaan dat het een fout is wel. Een printer voor 6 euro inclusief een jaar garantie is íets te mooi om waar te zijn.
Bij die otto tv lag de prijs iets realistischer.

Was volgens mij iets van 10% van de marktprijs, geen €6, maar ook niet erg realistisch. En als ik het me goed herinner heeft de rechter daar besloten dat Otto niet aan de verplichting hoefde te voldoen, dus maak je hier helemaal geen kans.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op maandag 25 oktober 2010 19:32:06 (38%)

maartenbakker

Golden Member

Ah, we hebben het over 2 gevallen. Ik zat met de Pechwood van Neckermann in gedachten, die stond iets onder de inkoopsprijs aangeboden en dat is niet onrealistisch als je weet dat het om een puinmerk gaat. Die is met veel oponthoud en klachten uiteindelijk geleverd. Zo uit m'n hoofd gezegd moest dat om 100 stuks gaan ofzo, dus nog te overzien.

Inderdaad hoeft er niet geleverd te worden indien de prijs onrealistisch laag is.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Ok ik had al zo'n vermoeden maar ik denk dat we nu het beste terug on-topic gaan.

Ik heb in 2000 een kleurenlaser gekocht voor EUR 10000. In 2005 een voor EUR 500, dus als we "een factor 20 in 5 jaar" doortrekken, kan een goedkope kleurenprinter best 4x goedkoper zijn dan een echte IBM of HP, toch? :-)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Baco: Tekrtonix 2213A 60MHz 2ch oscilloscope voor 275 euro.
Is dit een leuke aanbieding?
(Ik koop niets meer via marktplaats etc.)
Graag jullie mening.
Groeten,
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

Op tweedehand.nl staat een Tekrtonix 2213A voor 135 euro.
Of het verschil van 140 euro opweegt tegen het probleem dat je hebt met tweedehands sites weet ik niet.

part. Bedankt voor je reactie, maar ik neem gewoon het risico niet meer en Baco is een zaak met een goede reputatie en service heb ik
persoonlijk ondervonden.
Groeten,
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Sine

Moderator

Hoewel dat waar is blijft bijna 300 euro een heftige prijs voor een 2213.

@Rosmalen hebben we er eentje opgepikt voor onder de 100 E

Tidak Ada

Golden Member

McD Als je hem zelf kunt halen loop je aanzienlijk minder risico.
De rit er naar toe moet natuurlijk wel in verhouding zijn met de prijs...
Op laten sturen zou ik inderdaad nooit doen met zoiets. Met goedkopere dingen heb ik gelukkig weinig slechte ervaringen binnen de elektronica en buizenverzamelarij

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

@Sine; Nou, dan heb je mooi mazzel gehad en helemaal compleet en in orde? Enig idee wat de nieuwwaarde van deze scoop is (was)?
Ikzelf heb geen idee hoe oud het model is.
Groeten,
Mac.

Edit: @ Tidak Ada, ja, daar heb je gelijk in, gelukkig zit Baco in IJmuiden en dat is niet zover van hier, goed dat je het even opmerkte.

[Bericht gewijzigd door McDuff op dinsdag 26 oktober 2010 23:59:45 (27%)

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
fred101

Golden Member

Ik heb nog iets handigs gevonden, of eigenlijk heeft mijn schoonmoeder dat. Bij de Kwast, zo'n hobbywinkel, hebben ze verzilverd koperdraad. Van 0,5 tot 1,2 mm. Ik heb nu een paar pakjes 1 mm en 4 meter lang mooi stug draad. 1,50 per pakje. Ideaal voor Spoelen.

http://www.dekwast.nl/shopfrms.php

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

in welke categorie vind je deze draden juist?

Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
fred101

Golden Member

Zilverdraad in typen bij zoeken.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
Sine

Moderator

Op 26 oktober 2010 22:20:55 schreef McDuff:
@Sine; Nou, dan heb je mooi mazzel gehad en helemaal compleet en in orde? Enig idee wat de nieuwwaarde van deze scoop is (was)?
Ikzelf heb geen idee hoe oud het model is.
Groeten,
Mac.

Leeftijd ... geen idee mid 80's tot begin 90's gok ik.
Die scope was uiteraard ok ( ter plaatse kunnen testen, dat kun je met een MP aankoop ook )
Hij was niet voor me zelf maar voor een mede mod.

125 - 150 euro is zo ongeveer de prijs voor die scope ( daar heb ik de mijne een aantal jaren geleden voor VERkocht ) 275 is grof teveel.

[Bericht gewijzigd door Sine op woensdag 27 oktober 2010 18:49:21 (14%)

fred101

Golden Member

Twee jaar terug 125 betaald voor een 2445, dat is een 150MHz. Was in Bladel.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Dit topic is gesloten