Oproep

Hello,
Vergeef mij nog maar eens als dit hier niet hoort.
Ik zoek iemand of meerdere welke in de omgeving van 1730 Asse-Zellik in Belgie wonen om mijn hobby robotica en modelbouw te delen.Ikzelf ben van Walfergem, 60 jaar en gepensioneerd.
Dikwijls is het interessant om dringend een onderdeel,uitleg of schema in de nabije omgeving te vinden en ervaring te delen.

Ik doe er direkt nog maar een schepje bij om te weten hoe je op modelbouwforum.nl een berichtje of zoals ze het zelf noemen een draadje kan plaatsen. Dit is mij tot nu toe nog nooit gelukt als geregistreerd lid onder dezelfde naam Opabob.

Tot later
Bob

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.

Hallo Bob,

Welkom, nooit te oud om te leren.
Vragen over schema's en andere dingen kunnen hier gedaan worden. De response is veel groter en velen weten meer dan 1. Er is hier ook een zoekmachine waardoor veel vragen al beandwoord kunnen worden opgezocht.

modelbouwforum werkt ook eenvoudig, klik bovenaan naast startpagina op het blauwe blokje [forums], zoek daar de juiste categorie uit en klik dan bijna bovenaan op [new thread].

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

@ MAH

Dank u voor deze extra vlugge reactie.
Eerlijk hier bij Circuits Online loopt alles volgens afspraken,
af en toe kan je een uitzondering maken op hun regels.
Bij het modelbouwforum werkt alles op een voor mij niet al te duidelijke manier; van achter naar voor, Inschrijven voor een doelgroep of vrienden, afbeelding videofragment plaatsen enz...
Eens je dit alles weet of kent zijn veel mogelijkheden open.

Bob

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Met de nodige excuses
Begepen
Zet maar een slotje
Ik ga naar vraag en aanbod.
Bob.

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.