het grote interessante aanbiedingen topic deel3

Dit topic is gesloten

Tidak Ada

Golden Member

Zijn er nog mensen, die in machinetaal en assembly willen klooien?

Dan is dit misschien iets:
http://sharon.esrac.ele.tue.nl/verkopen/nr1508.html

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 7 december 2010 21:22:57 schreef Henry S.:
He... shit. Dat is geen geld.

Je mag gerust zijn. Grootte van de ladenkasten was van zo'n 5*12 ladenmodel (60 laden, je kent ze wel), er zaten er ook tussen met grotere laden, met elco's in. 12 kasten
En dan de volledige draaibare statief.

Ik had er geen plaats meer voor, daarom maar direct op CO medegedeeld. Dit topic scherp in de gaten houden, als er nog eens wat voorbijkomt (wat ik niet plaatsen kan), gooi ik het in dit topic.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

Voor de gene die het nog niet gemerkt hadden Niels is er weer!!

klik

Of is dit nou net weer spam?

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Voor NIXIEliefhebbers: marktplaats Advertentie: 403686134
14 digits nixie speciaal model.

Een hele buizenwinkel

- - big bang - -

[Bericht gewijzigd door big bang op vrijdag 10 december 2010 18:24:38 (26%)

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_17694.htm

Gaat om een aszuiger, hoe goed zou die het doen als algemene stof en rookafzuiging?

LED there be light

Op 8 december 2010 18:39:27 schreef Tinus016:
Voor de gene die het nog niet gemerkt hadden Niels is er weer!!

klik

Of is dit nou net weer spam?

Niels verkoopt breadboards voor 6 euro, terwijl mijn school er verkoopt ("ten voordele van de student") aan 15 euro. Ga ik even aan de kaak stellen ;)

Niels koopt goedkoop in, in china. Dan krijg je andere prijsjes dan als je bij een betrouwbare duitse leverancier inkoopt. De kwaliteit scheelt ook iets.

Maar ik koop liever 5 breadboards voor EUR 30, dan 2 voor 30. Als ik evenveel schemas maak, hoef ik maar 2.5x minder in 1 gaatje te prikken. Mogen ze dus ook 2.5x eerder verslijten. Bovendien kan ik dan eens een schema een weekje in het breadboard laten zitten.....

Maar goed, je zult wel te horen krijgen dat het andere kwaliteit is. Of Niels voor jou voldoende kwaliteit levert, moet je voor je zelf bepalen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 12 december 2010 13:46:32 schreef Agro:

Niels verkoopt breadboards voor 6 euro, terwijl mijn school er verkoopt ("ten voordele van de student") aan 15 euro. Ga ik even aan de kaak stellen ;)

Joh, zelfs al zouden ze 100% winst maken, op het totale budget van de school is dat nog peanuts. Veel waarschijnlijker dat ze niet scherp inkopen, of dat ze materiaal van een betere kwaliteit aanbieden. En lang niet alles wat 'niels' aanbiedt is van even fantastische kwaliteit.

Bij niels lopen de verzendkosten enorm snel op, daar moet je ook niet in vergissen. Je betaald er 10.50 euro aan verzendkosten voor, dan is het zelfs duurder :P

Ik zou dat ten voordele van eens ter sprake zetten. Zelfs hier zijn ze de helft. Is prima kwaliteit. En als je eens een paar uur bent wezen zoeken naar een fout die wordt veroorzaakt door een los/slecht contact ben je snel om! Over de kwaliteit van niels kan ik niet oordelen, heb er nog nooit van hem gezien.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Lucky Luke

Golden Member

De breadbords van CO hofleverancier Dick Best zijn €4,95 voor de standaardmaat...
Daar kunnen zelf de Chinezen met z'n allen niet tegenop.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 12 december 2010 19:46:45 schreef MAH:
....Over de kwaliteit van niels kan ik niet oordelen, heb er nog nooit van hem gezien.

Ik wel. Ik heb had er een. Viel tegen was snel stuk. rotte contacten en zo.. maar goed wat wil je voor die prijs. Heb er nu een van Dick (deze)

Edit: Dit zeg ik nou niet om niels af te kraken of zo, maar er zijn dingen die je gewoon beter niet daar kan kopen.

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op zondag 12 december 2010 21:06:47 (12%)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Op 12 december 2010 13:12:55 schreef Joeri de Man:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_17694.htm

Gaat om een aszuiger, hoe goed zou die het doen als algemene stof en rookafzuiging?

Als stofzuiger niet al te veel kracht.
Als rookafzuiger veel lawaai en alleen een verplaatsing van de rook.

BVA heeft mooi spul op het moment. Oude scoops en voedingen van philips enzovoort. Sluiting is de 14e al!

http://bva-auctions.com/auction/lot/2664/1214624

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

Woensdag 29 December zijn er bij de Aldi wat acties ingegaan.
Is dit wat: Gassoldeerset? Is dit geschikt voor desoldeerwerk? Zouden hier puntjes voor te krijgen zijn?
Dit ziet er ook wel handig uit: Hobby-/sorteerkastje. Is dat een beetje een redelijke prijs voor een kastje?

kastje is prima. Geen raaco-kwaliteit maar odet zijn werk best. T is van zacht plastic gemaakt, houder van hard plastic.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
pa3gws

Golden Member

Soldeerset is een prima ding ik heb er bij de vorige Aldi aktie eentje gekocht.
Er zijn voor zover ik weet geen reserve stiften voor te koop.
Maar ik neem aan dat je alleen wil gebruiken op plaatsen waar je met een elektrische bout niet uit de weg kan.
En voor desoldeer werkt met litze zal ook wel prima gaan.

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Voor degene die die kastjes willen kopen,ik heb er hier 2 hangen en ben er zeer tevreden over, ik heb wel geen ander kastjes dus kan ook niet verglijken

kastjes zijn goed, wat minder dan raaco maar zeker goed genoeg :)

Tidak Ada

Golden Member

Op 30 december 2010 12:59:28 schreef critiacrof:
Woensdag 29 December zijn er bij de Aldi wat acties ingegaan.
Is dit wat: Gassoldeerset? Is dit geschikt voor desoldeerwerk? Zouden hier puntjes voor te krijgen zijn?
[....]

Dat is hetzelfde boutje dat ik eerder heb besproken onder het merk FERM. Het is een prima boutje voor het geld en je kunt bij Ferm (via Gamma) alle onderdelen bijbestellen.
Handig is ook het hete lucht bitje en de bijbehorende reflector; ideaal voor krimpkous!!

Leuk is dat Dremel een vrijwel gelijk boutje verkoopt voor €35,- Ik heb de indruk dat dat van dezelfde Chinese fabriek komt ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
pa3gws

Golden Member

@Tidak.
Goeie tip ik wist niet dat het dezelfde is als de Ferm.
Ik ga eens snuffelen bij Ferm :-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Ik heb vandaag het boutje gehaald. Ik ben een beetje teleurgesteld. Zoals op de verpakking te lezen was, zat er geen gas bij. Ok is los te koop dacht ik. Maar bij de gamma hebben ze geen 100% butaangas in een navulfles. Bij de praxis ook niet. Bij de praxis hebben ze wel een navulfles voor de gassoldeerbout van Weller. Dus die maar gekocht. Kost wel ruim 7 euro. Ik heb tevergeefs ruim het halve flesje opgemaakt. Alles lekte eruit tijdens het vullen. Het tuitje paste niet! Dan maar gewoon aanstekergas gebruiken: ook dit keer lekte de helft er uit. Dus nu heb ik heel veel gas verspilt en zit ik met een lege bout.
Wat nu?

Henry S.

Moderator

Bij een bus aanstekergas zit de juiste nippel, daarmee vullen is geen probleem.

BTW: De Aldi schuifmaat is ook een aanrader.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
bprosman

Golden Member

Gewoon aanstekergas met de juiste verloopnippel. Bij een merkbus gas zitten er altijd 188 van die nippeltjes bij.
Ik gebruik hem ook hoofdzakelijk voor krimpkous en als "heet mes"

/edit : Henry was me net voor

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
pa3gws

Golden Member

Ik heb met het vullen geen problemen gehad gewoon de bus erop zonder verloopje ging als een speer.
Vul je wel goed?
De bus gas op zijn kop op de soldeerbout?

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Dit topic is gesloten