Hoi iedereen,
Ik heb een defecte versterker gekocht: een Rotel. Helaas bleek bij open schroeven dat deze geen discrete eindtrap heeft, maar een IC. Het gaat om de SI-1460H. Bij farnell is dit IC niet te vinden. Heeft iemand een idee waar ik deze wel zou kunnen krijgen? Misschien heeft iemand er nog eentje liggen en wil die wel aan mij kwijt? Of zijn er nog andere mogelijkheden om de versterker weer aan de praat te krijgen?
Groetjes, Niels
Sanken powermodule - obsolete: http://www.utsource.net/SI-1460H.html kan een optie zijn.
Obsolete serviceonderdelen leverancier Donberg heeft deze niet meer.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (29%)]
Ik zal eens een mailtje naar die webshop sturen. Ze noemen geen prijs bij deze module. Heeft iemand trouwens een idee over wat deze versterker (Rotel RB-1000) op zou brengen?
Op 15 februari 2011 21:28:11 schreef electrofreak:
Ik zal eens een mailtje naar die webshop sturen. Ze noemen geen prijs bij deze module.
Je moet voor elk onderdeel eerst een quotatie aanvragen, zie hun help-pagina's.
Ik heb een mailtje gestuurd naar utsource.net. Ze hebben hierop teruggestuurd dat ze hem niet meer kunnen leveren.
Mijn browser geeft een melding van malware als ik naar ceitron.com probeer te gaan.
Ik heb een request geplaatst op hkinventory.com. Een klasgenoot had een bepaald type FET nodig dat nergens te krijgen was. Toen hij daar een request plaatste, bleken er toch verschillende fabrikanten nog wat op voorraad te hebben.
Op een duitse site staat er ook nog één te koop, echter inclusief verzenden ben ik dan €45,- kwijt. Ik vraag me af of deze versterker dat nog wel waard is.
Trouwens, mocht ik hem toch nog gerepareerd krijgen, is het dan verstandig de netspanningsselector op 240V te zetten in plaats van 220V?