Hee HmH,
Ga je ook een indeling maken over wie je waar neer gaat zetten ? Dat lijkt me wel een idee eigenlijk, om een beetje alles overzichtelijk te houden. Ik weet hoe het gaat als je zonder indeling een beurs moet gaan inrichten, want dat is stress, vooral als je wat grote dingen neer wilt zetten zoals o.a. ik zelf 
Groeten
Antoine
Het is even stil geweest omtrent HEB, maar nu toch even goed nieuws: als het goed is studeer ik vandaag af en heb ik dus weer wat meer tijd voor HEB 2004.
Het probleem zit hem eigenlijk nu nog in het aantal aanmeldingen waardoor ook veel bedrijven wegblijven. Dit is natuurlijk spijtig.
Echter ik zal in de komende weken mijn best doen om de site bij te werken (bastiaan is helaas geen actief organisatie lid meer)
en verder zullen ik en antonie ook nog porberen meer bedrijven te werven voor HEB.
Op 29 juni 2004 11:39:33 schreef High met henk:
bastiaan is helaas geen actief organisatie lid meer
Op de site staat:
HEB is een initiatief van:
Sven Koedoot
Antonie Vonk
Bastiaan van Steenbergen
(Ik heb de email adressen even weggehaalt.)
Het lijkt me handig dat je dit even veranderd.
Wat ik trouwens nu pas zie: In z'n naam staat het tussenvoegsel "van" ertussen, terwijl hier op de CO-site staat dat hij Bastiaan Steenbergen heet, zonder "van". Vreemd.
Edit: nog even een 'minor detail', je veranderd telkens van aanspreekvorm. En soms zelfs in één zin, 2 voorbeelden:
Als je wilt weten wanneer welke tutorial gegeven wordt, moet u even kijken in onderstaand programma.
Hier vindt u projecten van hobbyisten en professionals welke te zien zijn op HEB 2004.
Als je zelf je project wil komen demonstreren, stuur ons een mailtje
[Bericht gewijzigd door Remco op ]
dat 1e wist ik, het 2e: zal het aanpassen.
maar was er nog niet toegkomen BTw, ik ben nu vrijgezel
verloofd
(Das dus bachelor en verloofd, maare, staat nogal stom eigenlijk; domme title bachelor)
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 29 juni 2004 19:48:28 schreef High met henk:
verloofd(Das dus bachelor en verloofd, maare, staat nogal stom eigenlijk; domme title bachelor)
dus ik begrijp dat je bent afgestudeerd? 
congratz 
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
verloofd(Das dus bachelor en verloofd, maare, staat nogal stom eigenlijk; domme title bachelor)
feli HMH
GEFELICITEERD HmH.
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Op 29 juni 2004 20:37:56 schreef jeroen001:
waarom begin je er niet een nieuw topic over, om hmh te felisiterengefelisiteerd
is dat niet een beetje forum spam?? Enfin tnx allemaal
Op 29 juni 2004 20:44:46 schreef High met henk:
[...]
is dat niet een beetje forum spam?? Enfin tnx allemaal
beter dan dit topic te vullen met felicitaties
Op 29 juni 2004 20:16:34 schreef STARTOURS G24T:
ff op HEB site aangemeld
Startours, je mail is niet aangekomen whatever the reason may be??
Anyweg, verder nieuws: de site is inmiddels bijgewerkt: remko find en replace functie is toegpast, bastiaan zijn naam is verwijderd van de site. enfin het is dus weer redelijk up to date. 2 jammerlijke feiten: weinig projecten en ook weinig bedrijven tot op heden: ofwel: meld ze snel aan mensen
Als ik de hoofdpagina open (door op "HOME" te klikken), opent na een paar seconden automatisch de site http://ww.ural.nl/heb/exc.html en deze bestaat niet.
opgelost, stond per ongeluk een testversie op met een redirect erin, die is echter nooit on -line gekomen, waar wel per ongeluk in de definitieve back-up terecht gekomen. enfin het werkt weer
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
@hmh, zou je geen link van HEB kunnen verwerken in je signature? Dus de letters HEB linken naar de site.
Ives
Ja dat bedoelde ik, dan moet er niemand dat adres bij zijn favorieten zetten omdat om de 5 posts er toch 1 van jou bijzit 
//EDIT
Eum, de link werkt niet, je bent "/nl" vergeten voor "/heb" te zetten.
Op 30 juni 2004 10:46:39 schreef Ives:
[...]
Ja dat bedoelde ik, dan moet er niemand dat adres bij zijn favorieten zetten omdat om de 5 posts er toch 1 van jou bijzit//EDIT
Eum, de link werkt niet.
er zit een / i.p.v. een . tussen ural en nl
Op 30 juni 2004 10:46:39 schreef Ives:
Eum, de link werkt niet.
Het moet http://www.ural.nl/heb/index.html zijn i.p.v. http://www.ural/nl/heb/index.html
Dus met een punt i.p.v. een slash.
mensen ik heb van REmko de nodige taalfouten doorgekregen uit de site, de meeste heb ik opgelost, al1 1 vraag, ik heb overal BEWUST "HEB" gezet IPV "de HEB"
wat vinden jullie mooier op de site???