Ik heb net mijn eerste negatieve ervaring bij iTeadStudio, ik heb even (2 weken) gewacht op hun response maar ze reageren niet op mijn klacht...
Voor de goede orde : dit was mijn 6e ontwerp die ik heb laten doen door iTeadStudio en de eerste 5 ontwerpen waren echt perfect...
Ik heb ze hier maar niet allemaal gepost want de prijs/condities/kwaliteit/levertijd waren eigenlijk identiek.
Ook het 6e ontwerp aankwam leek die ook perfect zo op het eerste gezicht maar dat viel toch tegen. Om een of andere duistere reden waren de gaatjes van mijn via's verkleind van 0,6mm naar iets van 0,3-0,4mm. Dat geeft niks in mijn ontwerp ware het niet dat de aansluitingen van het display dat op de print zit ook 0,6mm waren en die waren dus ook verkleind zodat het display niet meer op de print past. De pennen van het display zijn 0,4mm vierkant dus het gat moet 0,4mm x 1,4 = 5,6mm zijn dus 0,6mm zou goed geweest zijn maar de gaten zijn nu veel en veel kleiner. De gaten uitboren is geen optie dus hij moet echt opnieuw.
De maten voor de componentgaten hebben ze nog nooit aangepast en die kloppen altijd precies maar kennelijk denken ze dat ze de maten van de via's zo mogen wijzigen...
Mijn advies is dus ook : neem voor de via's een aparte boordiameter...