Ik zit met het volgende..
ik maak een test station voor auto radio's maar dat kan natuurlijke niet zonder beveiligingen.
Ik heb al een voeding met kortsluitbeveiliging
maar nog niet voor de 4 sprekers (DC beveiliging)
ik heb dit van men vader gekregen en uitgetest maar dat is niet echt gezond...
weet iemand iets beters dan dit? ja ik ken de k4700 van velleman maar dat is 12 eruo en dan nog x4 das wel duur voor een test station
ik ben een 1 kanaals beveiliging nodig
na op den duur gaat die speaker zo stuk
en dan nog ik kan die onderdeelen wel los kopen dan ben ik voor 4 speakers 10-20 euro kwijt 
[Bericht gewijzigd door xXx-Eleven-xXx op (56%)]
Tja... is een kwestie van jezelf voor de gek houden... En versterkers test je niet met muziek (ohnee er is in dit topic geen sprake van muziek
).
Of je investeert 1 keer goed, of je koopt om de haverklap meuk, goede speakers gaan niet zomaar stuk.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (26%)]
zal misschien geen sprake zijn van muziek maar wel van een schema die ik nodig ben 
maar waarom duur doe als het goedkoop kan...¿?
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
2x 5,6 Ohm Al-huis 50W 2.50 @ http://www.dickbest.nl/webshop/index.php?act=viewProd&productId=41…
Geen speakers en geen dc beveiliging nodig. Eventueel een oude 10Mhz scoop van een paar tientjes om het signaal te meten / bekijken.
Heb je meer aan dan speakers + beveiliging en het is nog goedkoper ook.
hm ik heb die speakers niet voor niet bij de slop gekocht..
en btw hoe werkt deze 2x 5,6 Ohm Al-huis 50W ?
Als weerstand... verder mag je ook wel even gebruik maken van de zoekfunctie, die is gratis.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Gewoon ipv de speakers aansluiten ... Dan hoor je niks nee, maar dat hoeft ook niet. Je versterker word nl. wel belast en met een Voltmeter op Ac kun je meten, niet echt nauwkeurig, dan moet je een scoop aansluiten.
Erg elementair allemaal, wat wil je eigenlijk met je testbank ? En als een versterker kapot is, wat doe je dan ? Voeding uit je andere topic is inmiddels kortsluitvast ?
Op 26 juli 2011 23:55:50 schreef Henry S.:
Als weerstand... verder mag je ook wel even gebruik maken van de zoekfunctie, die is gratis.
word het niet bed tijd voor modtje>:)
Mod-edit: Voor jou in ieder geval wel, welterusten en gefeliciteerd met je eerste waarschuwing.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (17%)]