sluiting topic: "Anti zwaartekracht"

High met Henk

Special Member

Waarom is dit o zo interresant topic dicht geggooid? omdat het nix met elektrnoica te maken heefT? PArdon, ik heb al gneoeg mensen gesproken die JUIST meer willen weten over de deeltje in een transistor en diode enzo, hoe ze zich bewegen waarom, dat is ook in dit topic aan de hand en net op het moment dat het zich leek te ontrafelen ... dicht. Jammer vondt ik. Okeej ik geef toe dat er nogal veel copyright geschonden werd en ook ik erger me daaraan, echter; de globale lijn (zeker in het begin) was zeer aan aleketronica gerelateerd

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Hugo Welther

Moderator

Het werd naar mijn mening teveel een copy and paste topic.
Het is zeker intressant dit onderwerp, maar dan zou ik meer terzake kundige personen willen uitnodigen te posten ipv lappen tekst via Google te zoeken en te posten.
De klok en de klepel?

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
High met Henk

Special Member

okeej, daar kan ik inkomen. Geef ik overigens ook aan in mijn post waarmee ik dit topic opende :)

teveel copy & paste en ook in het gesloten topic heb ikh et over het hoge star trek gehalte, omdat er steeds gezegd werd dat men dacht dat het zo was en alles, ofwel onbewezen feiten zijn geen feiten, maar een voorspelling op basis van bepaalde andere feiten.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

ik het geen mogelijkheid de topic opnieuw te straten maar dan met enkele regels in de begin post. Die gene die zich niet aan de regels houd krijgt een waarschuwing of iets dergelijks ik noem maar even een voorbeeld ik vind het zelf een heel interessand onderwerp en zou het zonder vinden dat het ongemoeit weg ebt

IC
Anoniem

Op 24 juli 2004 01:07:41 schreef IC:
ik het geen mogelijkheid de topic opnieuw te straten maar dan met enkele regels in de begin post. Die gene die zich niet aan de regels houd krijgt een waarschuwing of iets dergelijks ik noem maar even een voorbeeld ik vind het zelf een heel interessand onderwerp en zou het zonder vinden dat het ongemoeit weg ebt

Nederlands is mijn sterkste kant niet, maar blijkbaar ook de uwe niet

maar ge hebt wel gelijk

Anoniem

ik vind ook dat het mag blijfen het is best wel een interesand onderwerp er zijn alleen regels nodig die geen die zich er niet aan houd krijgt bv een preek aangeknoopt