Te ver gaan

Dit topic is gesloten

Anoniem

...

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op zaterdag 5 mei 2012 19:24:02 (100%)

ik zie wat je bedoelt, het is ook niet prettig zoals evil reageert, ik vind dat iedereen hier rekening mee moet houden, maar jij zou bv bijvoorbaat ook al kunnen typen: let niet op mn spelling of iets dergelijks...

veel sterkte er in ieder geval mee !!!

ben niet zo thuis in de electronica wereld...

Ik ben blij dat je dit meld Startoers, ik heb al even het desbetreffende topic bezocht en gereageerd.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op maandag 2 augustus 2004 22:08:41

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Ik heb nooit dyslectisch verbonden met "dom", ik heb wel een fout gemaakt en ik heb ook "mijn excuses" gezegd. Best wel genoeg moet ik op mijn knieen vallen om vergiffenis vragen tot Allah ? Er wordt iedereen onrecht aangedaan, mij hoor je ook niet klagen..

Je moet niet je onmiddelijk zo hard tekort gedaan voelen als je een keertje aangevallen wordt en dan zeker niet versterken zoals jij doet omdat het volgens jou gaat om je "dyslectisch" zijn

Mijn broerje is dyslect, kan helemaal niet goed schrijven en is best wel intelligent

(heeft helemaal niet met jou te maken)

[Bericht gewijzigd door Evil Aedolon op maandag 2 augustus 2004 21:45:30

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Moet de volgende keer mijn kop houden.

[Bericht gewijzigd door Da Rubenes op maandag 2 augustus 2004 22:06:30

Electronica rocks! Net als R.E.M

Het is idd niet fatsoenlijk om dyslectie met domheid te vergelijken. Ik ben zelf ook dyslectisch geweest. Ben er intussen grotendeels vanaf. Wel heb ik nog veel last van dyscalculie (getalblindheid). Dat heeft me o.a. de kop gekost op de electronika school.

Dyslectie geeft alleen aan dat je moeilijk woorden kunt onderschijden of dat je iets anders leest dan wat er staat. En ook dat je hele grote moeite hebt met het lezen en schrijven van woorden die heel anders geschreven worden dan dat ze worden uitgesproken. Het heeft geen enkele betrekking tot het geestelijke denkvermogen van de persoon.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

ben het helemaal met je eens hier nog eentje
Joeri de Man dyslecties. aangenaam kennis met je te maken.

dyslectie wijst niet op domheid, het zorgt ervoor dat zij die het hebben slecht kunnen leren. teksten vaker moeten lezen dan gemiddeld persoon om er dezelfde info uit te halen.

als ik mag aannemen dat wat lucien zegt inderdaad is gebeurt dan wil ik jullie er op wijzen dat mensen met dyslectie niet perse dom zijn. zit zelf op havo, dat ben je niet dom mag ik aannemen.

en over dat dom zijn gesproken, kwam in griekenland iemand tegen die zei "I know a man who could make an entire car from scratch he knew how to use every single pice of it and the function of it. but he couldn't write his name."

oftewel hij kon dan wel niet zijn naam schrijven maar hij wist verdomd veel over auto's, de spullen die je er voor gebruikt en hoe je ze kon gebruiken. deze man is niet dom deze man heeft een gebrek aan iets, vraag me vooral niet wat. maar hij was niet dom.

groeten Joeri
P.S ja ben echt iemand tegen gekomen dus is geen grapje ook al lijkt het alsof ik het uit een film heb.

LED there be light

Op 2 augustus 2004 21:49:13 schreef Da Rubenes:
Dat is veel erger ... Jij hebt echt geluk, want jij kan alleen niet goed spellen. Ik heb een groter probleem ...

Ehm, later we dat nou maar lekker aan de andere persoon zelf over om te bepalen. Lijkt me niet verstandig om te gaan beweren dat een ander maar geluk moet hebben omdat jij het erger hebt.
Dat die ander geluk heeft kun je niet beweren, en dat jij het erger hebt ook niet :)

Ik heb btw het topic al gevonden ;)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

nu ook

[Bericht gewijzigd door Da Rubenes op maandag 2 augustus 2004 22:06:47

Electronica rocks! Net als R.E.M

Nog zo een zeikerd die denkt dat hij het het ergste heeft... er lijden dagelijks mensen enorm veel pijn en daarover rep je natuurlijk ook geen woord, het is allemaal ik, ik, ik... iedereen is zo egocentrisch

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

inderdaad, ik denk dat het bij star toch nog ietsje anders is.

iedereen wat zich een beetje voelt aangesproken met dit topic, zoek maar eens op google onder het onderwerp:

"borderline"

waar star heel erg onder lijdt, dan begrijpen jullie miss wrm hij zich zo erg voelt aangevallen...

She sells Electric Ego

Op 2 augustus 2004 22:01:09 schreef Da Rubenes:
Ik kan wel beweren dat ik het erger heb.

Dat je dat van jezelf vindt moet je uiteraard zelf weten. Maar ga dat niet lopen roepen naar een ander. Wat moet een ander hier nou van denken? Ow jippie, ik zit nog niet zo diep in de shit als Rubenes? Schiet niemand toch wat mee op?
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat waar jij last van hebt niet erg is. Ik wil alleen aangeven dat je geen oordeel kan vellen over wat een ander heeft in verhouding met jou. Jij hebt dit en hij heeft dat, en of dat erg, rot, vreselijk of wat dan ook is bepaald iedereen wel voor zichzelf. :)

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op maandag 2 augustus 2004 22:07:26

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Ik probeer hem toch alleen te troosten?

Allez dan, ik vertrek.

Electronica rocks! Net als R.E.M

mooi gesproken bastiaan, en ik sluit me volledig aan bij Lucien want ik zat me ook een beetje te ergeren aan al die posts over het wel of niet goed spellen van dingen.
het gaat hier om de electronica, en wat mensen er van kunnen leren, en het is hier geen school dus je hoeft mensen niet op hun spelfouten te gaan controleren.

Haha Da Rubenes denk je nu echt dat je de enige bent ? en dat is helemaal geen afwijking, dat is een gave. Het is niet omdat ze je vragen of je je niet begrepen voelt dat dat niet zo is, het is natuurlijk het makkelijkste om dat toe te geven...

[Bericht gewijzigd door Evil Aedolon op maandag 2 augustus 2004 22:12:13

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Een gave? Een vergiftigd geschenk zal je bedoelen!

::Ruben hoopt dat hij een andere hoogbegaafde ontmoet::

[Bericht gewijzigd door Da Rubenes op maandag 2 augustus 2004 22:19:22

Electronica rocks! Net als R.E.M

Tsss, kan je laten nog veel (mis)(ge)bruik van maken hoor! Is een boeiende gave eenmaal je ouder bent hup hup niet janken, dat is helemaal niet erg gewoon veel bijleren, je komt ooit wel mensen tegen die je "begrijpen"

KIP zoals "redattack" de scheve man ooit zij knowledge is power en muziek is voor de momenten dat je niks te leren hebt

Op 2 augustus 2004 22:13:05 schreef Da Rubenes:
::Ruben vertrekt en vraagt de moderatoren om zijn account te verwijderen en hem te bannen.::

blijven, je bent een interessante toevoeging hier

[Bericht gewijzigd door Evil Aedolon op maandag 2 augustus 2004 22:17:05

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

::Ruben wil toch gebant worden vanwege dat deze ruzie door hij is begonnen. Hij moest zijn klep houden.::
::Ruben wil geen deel meer zijn van deze groep, waar hij al zijn vragen kon beantwoorden.::

::Ruben geeft al zijn laaste wensen aan STARTOURS G24T

DAAAG

[Bericht gewijzigd door Da Rubenes op maandag 2 augustus 2004 22:24:16

Electronica rocks! Net als R.E.M

Ruben moet zijn klep houden en niet zagen, en gewoon blijven dit is helemaal niet door jou gestart en het is helemaal geen ruzie het is helemaal geen probleem wat je hebt, echt een gave zal je ooit wel inzien...

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

@ruben ej rustig joh, je gaat tog nie gelijk weg van dit mooie forum na 1 misverstandje of ruzietje?
we zijn tog geen kleuters, we kunnen dit normaal uitpraten hoor

Op 2 augustus 2004 22:13:05 schreef Da Rubenes:
::Ruben hoopt dat hij een andere hoogbegaafde ontmoet::

Hehe, nou er zitten er hier in dit topic minimaal 2 kan ik je zeggen :) Dus met jou maakt dat al 3.

Enne, mijn opmerking is niet om jou als persoon aan te vallen. Het is een opmerking om je bewust te maken van je gedrag en dat het beter is om dat de volgende keer anders te doen, meer niet.
Ik hoop trouwens dat je blijft hoor. Iedereen is welkom en blijft dat ook altijd.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

hoi startours2002,

aangenaam ik ben ook dyslecktie's
niet zozeer in het schrijven al is dat ook niet mn sterkste kant. vroeger was dat veel erger zette zelf ook nergens punten neer wist niet waar ik komma's moest gebruiken. nu ik op dit forum zit dwing ik mezelf om dat wel te gaan gebruiken :) zo ben ik met elektronica bezig en en leer ik mijzelf ook de . : d t te gebruiken. maar dit maakt je echt niet dom! mensen die dat wel beweren kan je beter maar links laten liggen als je dat zo sterk aan trekt. zonde van je tyd en moeite geloof me ik ben er zat tegen gekomen. en weet je wat nu het mooiste is!? de meeste mensen die en techniche achtergrond hebben zijn dyslecties.. waarom? omdat ze dingen beter met hun handjes kunnen en vaak beter beeld kunnen denken toch best wel handig als je een componenten opstelling moet maken maar geen layout programma hebt omdat je die niet eens nodig hebt.
kijk nu zelf eens wat je in je eigen topic hebt laten zien je hebt van een lekkere rommel schuur een pracht van een werkplaats gemaakt! en aan de reacties te zien ben ik echt niet de enige die daar over denkt!

alrik

de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig

zo denk ik er ook over, op school haal ik allemaal slechte cijfers, maar tegelijkertijd schiet ik vooruit in de electrotechniek op me praktijk-school, ik doe 5 lessen in een uur, terwijl andere er 1 of 2 doen, ik ben met electro beter dan met andere dingen, en dat geld ook voor mijn handen, ik kan dingen beter met mijn handen dan dat ik dingen moet leren enzo

Te ver gaan...
ik neem aan dat je bedoelt dat sommige mensen jou het gevoel geven dat je dat ze je niet serieus nemen of belachelijk maken.
Tja, dat soort dingen gebeuren nu eenmaal, ik vindt niet dat je mag verwachten dat de moderators iedere reactie kuisen naar jouw normen.
Ik zou gewoon de reactie van andere forumgebruikers schatten op hun waarde.
Vindt je het shit, dan negeer je ze toch gewoon... simpel :-)

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

daar gaat het over, hij heeft geprobeert ze te negeren, maar nu was de maat vol, heb ik ook welles, dan ben je et gewoon ineens zat, geef em groot gelijk

Dit topic is gesloten