Te ver gaan

Dit topic is gesloten

ik denk dat we hiermee alles wel besproken hebben. startours heeft zijn punt duidelijk gemaakt.

zullen we dan met deze discussie ophouden, want het loopt uiteindelijk helemaal uit de hand?

groeten Joeri

LED there be light

Maar E.A. ik weet niet of je het zelf wel door hebt, maar het is wel ERG opvallend hoeveel moeite iedereen met jou heeft? Het is misschien even voor de duidelijkheid... Ik zit zelf nog maar kort op dit forum, of je begint gelijk met vooroordelen over skaters, gabers!

Gepost vrijdag 30-07-2004 16:27:18 door Evil Oizo
kwil nie onder het rijden luistere! Ik wil de brommer neerzette, en btje chil skate oid! En dan muziek luisteren.

Gepost vrijdag 30-07-2004 16:33:12 Evil Aedolon
Daar werken we dus niet aan mee (ik in ieder geval toch niet)

(de skaters van tegenwoordig zijn toch gabbers op wielletjes ? of ander gitaarloosgespuis (punk telt niet mee voor gitaar))

Kun je mensen niet gewoon in hun waarde laten?
Maar ja, wat Joerideman zegt, ik hoop alleen dat Aedolon snapt wat de meesten (ik in iedergeval) willen duidelijk maken!

She sells Electric Ego

Ja, leuk maar daarvoor heb ik je ook eerst een hint gegeven hoe je het zou moeten oplossen

maar alleen maar een HINT dan, en ik help niet mee aan dingen waar ik me aan erger ?

[Bericht gewijzigd door Evil Aedolon op dinsdag 3 augustus 2004 16:27:25

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

ik heb Startours G24T nog niet zien reageren? hij zal toch niet............................

toestand......

cnc filmpjes op Http://www.arjan-swets.com

nee hoor, hij komt vanavond laat pas terug uit egypte.

She sells Electric Ego

Op 3 augustus 2004 16:47:10 schreef teslaserist:
nee hoor, hij komt vanavond laat pas terug uit egypte.

PICS :-)

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

nee ik denk het niet, startours is nog steeds op vakantie dat weet je, en verder hij heeft zijn punt gemaakt, het is ook niet nodig om opnieuw te verschijnen.

LED there be light

Op 3 augustus 2004 16:47:10 schreef teslaserist:
nee hoor, hij komt vanavond laat pas terug uit egypte.

oo gelukkig... ;-)

cnc filmpjes op Http://www.arjan-swets.com

Op 3 augustus 2004 16:20:45 schreef joerideman:
zullen we dan met deze discussie ophouden, want het loopt uiteindelijk helemaal uit de hand?

inderdaad, daarom een slotje

Op 3 augustus 2004 16:24:01 schreef Evil Oizo:
Maar E.A. ik weet niet of je het zelf wel door hebt, maar het is wel ERG opvallend hoeveel moeite iedereen met jou heeft?

helaas zijn er verschillende soorten karakters in de wereld
het zou anders maar een saaie boel zijn :p
ik persoonlijk vind dat kritiek moet kunnen, maar het is inderdaad zeker niet altijd gepast om dit op gelijk welke manier te uiten.

ik versta dat startours zich door bepaalde zaken aangevallen voelt, maar ik vind dit geen goede reden om een topic te openen om dit te melden aan de rest van het forum. Een reactie via mail of dergelijke aan ons zou hier beter geplaatst zijn. Neem dit niet persoonlijk startours..., het is maar een opmerking voor iedereen wanneer er zich nog dergelijke zaken zouden voordoen.

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Dit topic is gesloten