Is er een lijstje aan wie en wanneer er een ban is uitgedeeld?

Waarom zou zo'n lijst gedeeld worden?

Ongetwijfeld hebben de mods die (of kunnen ze die opgraven uit een database), maar die heb ik hier nog nooit gepubliceerd gezien. Op geen enkel forum trouwens.

[Bericht gewijzigd door Ledlover op (16%)]

Die lijst kunnen we opgraven maar is er alleen voor de moderators en webmaster.
Waarom wil je dit weten?

Ik wilde idd weten of het beschikbaar was. Ik kan met een zoekopdracht ook niet zoeken op 'overleden' Duidelijk!

Waar wil je op zoeken dan?
Er staat niks bij een geband account,
Of een mod moet dat toevallig vroeger in de status gezet hebben

Maar zelfs dan kun je niet op status zoeken

En heet de helft van de gebande mensen 'anoniem'
Maar dat zijn tig topics die niet meer je niet op topicstarter uit elkaar kunt krijgen

Jules de Corte schreef/zong daar ooit een liedje over: "Ik zou wel eens willen weten". ;-)

RAAF 12 wil graag weten wat er van grotedikken is geworden... :+

Op woensdag 29 juli 2026 16:38:34 schreef mvdk:

Is dat dan niet @GD ?

Die heeft bij mijn weten geen ban, maar is opgestapt.

Dat idee had ik al...
De omgedraaide naam in het ferrietstaaf topic...
Iets met een broer van en zo..., is een topic over geweest al eerder.

Oeps |:(

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (63%)]

Een overleden gebruiker krijgt de vermelding "overleden" bij zijn status.
Alleen op verzoek van de nabestaanden wordt door ons in dit geval een account verwijderd of geanonimiseerd.
Op het profielveld "status" kan men niet zoeken. Er zijn enkele gebruikers die de status "overleden" hebben.

Een gebruiker met een ban wordt niet geanonimiseerd. Dat gebeurd alleen als een gebruiker daarom verzoekt. Het account wordt dan ook afgesloten.

Ach 'inhogeresferen' anoniem was na 6 maanden ook gewoon weer terug onder een andere naam

Of ja zijn broer alterego met dezelfde projecten en interesses

Vpn en nieuw mailadres doen veel

Op woensdag 29 juli 2026 16:38:34 schreef mvdk:

Die heet tegenwoordig dikkegroten :+

GD was vermoedelijk francois van mol uit sint niklaas. een grote dikke kerel en ook radioamateur. paar jaar terug overleden aan kanker.

ik kende hem persoonlijk heel goed, maar wist niet dat die hier als GD doorging. tenzij ik mis ben.

ik weet dat francois hier op het forum zat allesinds. hij had een eigenwijze manier van schrijven dat ik hier niet direct terug zag onder andere namen