heey mensen ik heb laast 2 headphones gekocht van een vriend van me voor 20 euro samen alleen ik vroeg me af wat ze waard zijn want over de Konitech KT-002 kan ik niks vinden heeft iemand een idee van de waarde??

ps: sry als ik dit onder de verkeerde topic plaats

Gr: Kev

konitech... Zal nooit heel veel zijn... was echt heel goedkoop spul. Maar niet heel slecht

dankje voor je antwoord en idd de konitech heeft best slechte bass weet je ook toevallig wat oer de AKG?

Wat ze waard zijn....
No kennelijk 20 euro dus ;-)

AKG, is zo gek niet.
Maar het gaat erom wat jij er van vind.

Die AKG K240 is een mooie hoofdtelefoon. Nieuwprijs rond de 120€ dus daar heb je een goede koop aan gehad mits het ding nog goed functioneert.

http://www.akg.com/site/products/powerslave,id,252,pid,252,nodeid,2,_l…

AKG's, zowel goedkoop als duur, klinken altijd best goed.

Konitech? Nooit van gehoord.
En daarnaast, het draait niet alleen maar om bas hè ;-) ?

[Bericht gewijzigd door Roy B op (13%)]

@Roy B whahaah nee het draait niet alleen om de bas ik zei het er alleen even bij en de AKG klinkt voor mijn doen nog erg goed ben er erg blij mee en het zelfde als jij zei ik heb ook nog nooit van konitech gehoord zal wel een B merk zijn

merken met tech aan het einde was de chinese meuk van de 80's en 90's :)

Konipech, Superpech......en nog vele anderen.....

ook nog nooit van gehoord ik heb hier ook nog een digitaal super bass monitor stage headphone liggen gekocht voor 15 Euro ooit klinkt zeer redelijk voor dat geld

supertech ,frontech , en zo meer van die meukmerken . voordeel toen was dat je het wist bij aankoop dat het rommel was. nu koop je een goed merk wat van de productie komt van zo'n frotmerk...