Sluiten van topics? Houding tov. nieuwe members? - continued

Dit topic is gesloten

Daarmee raak je het overzicht ook kwijt.

Als je wat opmerkingen op dit gebied heb kun je beter een mailtje sturen, ipv een vaag topic te openen terwijl iedereen wel weet waar het over gaat. Dan krijg je ook een uitgebreid antwoord.

En waarom net nog een topic gesloten is... lees mijn reply nog maar eens, de TS begon fout, en ging fout verder door er nog wat sarcasme op te leggen.

Trouwens, deze gaat ook op slot: Zie http://www.circuitsonline.net/forum/faq#klachten

Btw, wanneer hou je eens keer op met misbruiken van de quote?

Beste Henry S,

Eerst en vooral wil ik je danken voor het sluiten van het vorige topic.
Het is duidelijk dat je nu een spiegel voor je neus gedrukt krijgt en de kritiek niet kan verdragen. Ik heb/had nogtans niets persoonlijk tegen jouw.
Maar nu dat je topics begint te sluiten om het in de doofpot te stoppen, en discussie er rond te voorkomen stel je me diep teleur.

Ik stuur geen mail, omdat ik vind dat dit op het forum thuishoort. Waar er over gepraat kan worden, en niet iets wat in het geheim behandelt wordt.

Ik heb je bericht gelezen ja, er stond enkel een link in naar de regels. Jij weet misschien wel op welke regel je het hebt, maar de TS niet. Ik kon er ook niet uit opmaken wat je precies bedoelde.

En inderdaad, deze post gaat waarschijnlijk ook weer op slot, wordt misschien zelfs gedelete, want inderdaad, nu breek ik ook de regels.
Maar als men belachelijk kinderachtig beginnen te doen wanneer men kritiek krijgt, dan doe ik graag mee.

Also: ivm. het dubbele topic: Leg me eens uit hoe 2 topics sluiten het overzicht bewaart? Het waren 2 TOTAAL verschillende vragen. Als de titels te gelijkend waren, dan is het de taak van de moderator om ze aan te passen, of om de TS er op te wijzen dat de titel te onduidelijk is.

Toch met vriendelijke groet,

Azziplekkus

EDIT: nog een snelle toevoeging: ik heb bij mijn weten 1 maal geklikt op quote ipv snelle reactie bij een reactie op voorgaand bericht. Wat bedoel je met "wanneer hou je een keer op" ?

Henry S.

Moderator

Zomaar weer een topic openen is behoorlijk onbeschoft.

Daarom worden er slotjes gezet. Voor die mensen die de FAQ niet willen lezen.

Op 24 augustus 2012 23:49:40 schreef azziplekkus:
[...]
Eerst en vooral wil ik je danken voor het sluiten van het vorige topic.
Het is duidelijk dat je nu een spiegel voor je neus gedrukt krijgt en de kritiek niet kan verdragen.

Onzin, ik volg gewoon de forumregels:

Om lange topics waarin alleen maar geklaagd wordt te vermijden wordt je verzocht om klachten via mail aan de desbetreffende moderator te zenden. Deze zal dan zo snel mogelijk een oplossing bedenken.

Ik heb/had nogtans niets persoonlijk tegen jouw.

Dat zeg ik toch ook niet.

Maar nu dat je topics begint te sluiten om het in de doofpot te stoppen, en discussie er rond te voorkomen stel je me diep teleur.

Jouw intepretatiefout, het zijn forumregels.

Ik stuur geen mail, omdat ik vind dat dit op het forum thuishoort. Waar er over gepraat kan worden, en niet iets wat in het geheim behandelt wordt.

Dan is het jouw probleem.
De FAQ is niet zomaar even inelkaar geflanst, deze is ontstaan uit veel feedback van de gebruikers.

Ik heb je bericht gelezen ja, er stond enkel een link in naar de regels. Jij weet misschien wel op welke regel je het hebt, maar de TS niet. Ik kon er ook niet uit opmaken wat je precies bedoelde.

Je kan altijd nog emailen.

Also: ivm. het dubbele topic: Leg me eens uit hoe 2 topics sluiten het overzicht bewaart? Het waren 2 TOTAAL verschillende vragen. Als de titels te gelijkend waren, dan is het de taak van de moderator om ze aan te passen, of om de TS er op te wijzen dat de titel te onduidelijk is.

Email even met de links naar de bewuste topics, daarvoor hoef je forum niet te vervuilen.

EDIT: nog een snelle toevoeging: ik heb bij mijn weten 1 maal geklikt op quote ipv snelle reactie bij een reactie op voorgaand bericht. Wat bedoel je met "wanneer hou je een keer op"

Ik zie je regelmatig reageren met de complete tekst van je voorganger, misschien gebeurt dat onbewust.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten