Kerstwens/beste wensen

Tidak Ada

Golden Member

Ouwe elcos's als vuurwerk ???? >:)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 31 december 2012 20:35:42 schreef Olap:
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Van mijn kant ook iedereen een gelukkig en creatief nieuw jaar!

Hm, zo laat ben je niet.... het is nog steeds 2012 :+

http://download.collem.nl/Vuurwerk-71992.jpg

Read the fuc.... manual and read the fuc.... datasheet! {Proton IDE: V2.0.1.2 / Proton Compiler: V3.5.4.5}

Iedereen een gelukkig, en een gezond 2013 toegewenst!

Dat we er vooral een voorspoedig en gezond jaar van mogen maken!

http://www.uploadarchief.net/files/download/rdam2.jpg
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ROTTERDAM 2013+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
Alle CO'ers een Gelukkig en een Veilig 2013

MVG Gerard.;)

soms zoekt men te diep in het EENVOUDIGE.

Een zeer electrifying 2013....

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

beste wensen en heel hobby rijk 2012

Niets is onmogelijk het is alleen nog nooit met succes geprobeerd.

Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en succesvol 2013!

Ik ben geboren op m'n verjaardag, en jij?
Totale beginner

Golden Member

Een gelukkig nieuwjaar en een spetterend 2013 toegewenst met veel electronicaplezier!!

Allemaal de beste wensen voor 2013 met veel gezondheid en geluk en veiligheid met zijn of haar electronica werk.

Als de rook uit een component is verdwenen dan weet je dat hij is overleden.......
High met Henk

Special Member

* High met Henk heeft het ook weer gered om 2013 te halen.

Succes allemaal met de projecten in 2013

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik wens iedereen een jaar vol dromen. Mogen de komende 8749 uren jullie helpen om deze waar te maken! Een gelukkig 2013.

mvg Xavier

Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen.
M-i-c-h-e-l

Golden Member

Iedereen het Goede en Beste gewenst voor het komende jaar.

Na op straat de resten van 2012 te hebben afgeschoten, en de rode loper voor 2013 te hebben uitgelegd.
In de analen van 2012 te hebben laten optekenen dat het feitelijk een kutjaar was, wat zo snel mogelijk vergeten moet worden. En dat de kansen die 2013 biedt met 2 handen aangenomen moeten worden.
De onderkant van menig fles bier en champagne te hebben bekeken, en daarbij het gevoel gekregen met de druppel wijzer en verstandiger te zijn geworden. 10 Euro in de Staatsloterij gewonnen, je realiseren dat je feitelijk 20 euro weggegooid hebt, maarja, de spanning en Thrill van die 30 miljoen over de ruggegraat hebben gevoeld, doet je toch ook wat.
De Kids in bed gelegd, en daarna mijn wederhelft een Niewjaarsbeurt gegeven waar de vonken vanaf spatten, moe en voldaan in slaap gevallen...........................................

Met een FOKKING kater wakkergeworden, de puinhoop van gisteravond aankijkend, de moed alweer gelijk in de schoenen gezakt, en de goede voornemens weer in de WC gekotst.

Beste wensen in 2013.
Van mij en mijn familie.

Supra's are built for one purpose only, To scratch the "Midlife" itch.
Tidak Ada

Golden Member

Idereen een vruchtbaar 2013 en dat de kater van de jaarwisseling van kote duur mag zijn !

@deerhunter :
Het zou gunstiger zijn het niet alleen bij dromen te houden (die zijn immers bedrog), maar die dromen te verwezenlijken....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 1 januari 2013 11:24:59 schreef Tidak Ada:
Idereen een vruchtbaar 2013

En bedankt, mijn vriendin woont 3600Km vanaf hier :-(

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Op 1 januari 2013 00:57:05 schreef Simpleman:
beste wensen en heel hobby rijk 2012

@Simpleman
Je staat nog een jaartje achter :p

Iedereen een gelukkig en gezond 2013!!!
Bram

Elektronica werkt op rook, als de rook er uit is werkt het niet meer!!!
Tidak Ada

Golden Member

Op 1 januari 2013 14:01:06 schreef Gadget_inc:
[...]
En bedankt, mijn vriendin woont 3600Km vanaf hier :-(

Oh, maar dáár dacht ik niet aan :P
Het is bovendien OT, want niet elektrisch ! Alhoewel,... het zou kunnen : [ http://www.nu.nl/gadgets/2992514/hacker-maakt-afstand-bestuurbare-vibr… ] >:) )

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

@Tidak Ada: Daar zijn die (nu nog) 8745 uren voor!

Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen.

Gelukkig nieuwjaar !

En dat we weer mooie dingen kunnen bouwen en ontwerpen.

Telefunken Sender Systeme Berlin
Tidak Ada

Golden Member

Op 1 januari 2013 15:18:35 schreef the deerhunter:
@Tidak Ada: Daar zijn die (nu nog) 8745 uren voor!

Ah, je hebt dus maar 4 uurtjes uitgeslapen ... ?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 1 januari 2013 16:03:54 schreef Tidak Ada:
[...]
Ah, je hebt dus maar 4 uurtjes uitgeslapen ... ?

[OFFTOPIC] Dat klopt maar ik zie totaal niet hoe je dit kan raden! Want ik ben om 8u opgestaan, al moet ik toegeven het is een zegen om weinig slaap nodig te hebben! U denkt waarschijnlijk van 11u tot 15u. Eerste werk deze morgen was het feest van gisteren opruimen.

Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen.