Kerstwens/beste wensen

High met Henk

Special Member

@tidak ada: dat vruchtbaar hoeft niet meer. alleen het BAAR nog maar; over 13 weken is er hier weer een klein vrouwelijk HmH'tje bij als het allemaal goed gaat. (ik vermoed dus dat ik dit jaar er op Rosmalen niet bij ben, want rond de uitgerekende datum) Maar volgens mij was je al op de hoogte.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Iedereen beste wensen, en een gelukkig 2013.

PE2BAS

Ook ik wens iedereen een mooi 2013. Maak er een goed jaar van, grijp kansen en realiseer wensen. Kortom, beste been ( of soldeerbout ) voor, schouders eronder en zorg dat we over 87xx uur iets hebben om op terug te kijken. Shit happens maar het positive heeft vaak een zetje nodig, geef het dat!

@t a: als dromen bedrog zijn, waarom zou je ze dan verwezelijken? ;)

edit: en nog een extra puntje voor mijn to-do list: een automatische oliebollenplopper (die een juiste portie beslag in de olie laat vallen)

[Bericht gewijzigd door MAH op woensdag 2 januari 2013 11:38:13 (16%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Iedereen de beste wensen en dat er maar zo min mogelijk componenten opgeblazen mogen worden.

Sander

Als vliegen achter vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna
chuckie

Honourable Member

Iedereen hier een heel gelukkig en voorspoedig 2013 toegewenst en dat er eindelijk iets van al die goede voornemens terecht mag komen.

Net zoals de meesten hier heb ik een flinke lading onafgewerkte of niet opgestarte projecten liggen, mijn goede voornemen is er een aantal af te werken dit jaar.
Ik hoop nog een groot project af te ronden voor de show in Rosmalen.

En gestopt met roken was ik de 27ste december al....

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde