maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 8 maart 2013 20:48:02 schreef fred101:
Ik zal die oogjes opzoeken, moeten ergens tussen de 2000 buizen liggenze zijn nieuw zover ik weet en ik zal er een voor je opzoeken.
DM-160 of 6977 of CV6094 of CV5412
hobby luke
Honourable Member
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
DM160 dacht ik, in ieder geval DM.
Dat is een grappige verhuistrafo. Handige dingen Ik heb er een kleine standaard op mijn werklad staan met een lampje wat brandt als de fase verkeerd zit. Geen idee wat het nut daarvan is hier in Nederland maar wel grappig.
Ik heb nogal wat spul wat 110V nodig heeft. ( verder een die bij mijn buizentester hoort en een plank met twee hele zware parallel om een amerikaans buizen wobbelaar te voeden)
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
@hobby luke: Wat een leuk ding. is het een echte trafo of een z.g. autotrafo. Een galvanische scheiding is wel belangrijk. Ik heb een kleine variac van 115 volt die daar achter moet komen.
@Fred101 en @Tidak Ada.: Zijn inderdaad andere nummers voor hetzelfde buisje.
Dingetjes die ik echt zoek zijn de de triode penthode combi's zoals de 1V6 enzo. Met zo'n buisje spaar je een gloeidraad. Dat is wat economischer. Vooral als je alles op een paar batterijtjes wilt laten lopen. Maar alles is welkom hoor.
hobby luke
Honourable Member
@Ex-fietser: Ik denk een autotransfo,ik zal het dit weekend eens bekijken.
Ik heb nog wel een paar 220/110 transfo's liggen, zal die ook eens bekijken.
MVG,
Luc.
@Maartenbakker: eigenlijk wil ik vooral spullen kwijt
. Wij staan op stand d01 en d02, vraag er even naar als je langs komt.
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Ik zoek nog een speaker dummyload. een flinke weerstand is toch niet hetzelfde. veel meer dan 50W zal ik niet gaan gebruiken, meestal zelfs minder dan 20W.ik heb niet echt veel te ruil, vooral transformatoren.
De potmter is al geregeld, met een hoop geklooi met Piher pots en messing buisjes/staafjes.
hobby luke
Honourable Member
Ik ben in 1 van de welbekende loodsen een 10-tal ringkerntrafo's tegen gekomen die uitermate geschikt zijn voor de CO-labvoedingen.
Deze ga ik niet versturen, en alleen in Rosmalen af te halen.
Specs: 2x12V 3.33A
Afm. 90x30 mm
Ik wist dat er zoiets moest liggen, en afgelopen Zaterdag deze eens nader bekeken.
Voor de liefhebbers wil ik er 8 meebrengen, ze gaan € 5,- p/s stuk kosten.
Wie het eerst komt: op=op
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
RoboticPro
Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
@SparkyGSX: Je had het in een ander topic erover dat je nog een motor-naaf had voor een elektrische fiets. Wil je deze inderdaad van de hand doen? Want ik ben zeker geinterresseerd in het ding!
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Ik heb nog wat 15X15 led-panelen over van mijn lichtkrant. Iemand interesse? ze zijn niet nieuw meer maar doen het nog prima.
Ik heb er 8 beschikbaar. Schema krijg je er uit te raat bij.
3,50 pst
Foto,s
[Bericht gewijzigd door Tinus016 op (11%)]
haasje93
Golden Member
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
@hobby luke: Dat is jammer. Ik zoek echt een trafo die een galvanische scheiding heeft. Dat werkt wat prettiger. bedankt voor de moeite in elk geval.
pa0fmy
Overleden
Heeft iemand toevallig bij zijn vlooienmarktspullen nog een professionele HF ontvanger. Ik zoek een RACAL, niet de RA17 buizenbak maar die daarna is uitgekomen b.v. de 1217 met Km-teller- wieltjes-schaal of de 1218 met nixietubes. Ik ga niet naar de beurs maar woon er wel vlak in de buurt zodat overdracht simpel is. Voor de amateur chemicus heb ik nog een professionele Philips pH meter / ionactiviteitsmeter kan op 1/100 pH meten en ook milivolt. Aanwijzing met nixietubes en werkt prima.
Retro DL2416 displays te koop

Wij hebben dit jaar originele DL2416 bubble displays te koop op de CO-stand. Dit zijn NOS (New Old Stock) alfanumerieke displays. De datasheet geeft alle informatie, inclusief de karakterset. Zoals met alles op de stand komt de opbrengst ten goede aan het CO-forum.
Sine heeft een lichtkrantdemo op breadboard gemaakt om je een idee te geven. De demo zal ook op de stand te zien zijn.
Displays worden verkocht voor 5 euro per stuk. Drie stuks voor 12,50 euro
ze zijn nieuw zover ik weet en ik zal er een voor je opzoeken.