Zijn er nog mensen met belangstelling voor HF-litze?

Ik heb een grote rol 15*0.08 staan, en voor een kleine donatie kunnen daar de nodige meters vanaf gehaald worden. Neem dan wel even een lege wc-rol oid dergelijks mee, een los bosje kan, maar geeft veel werk bij het ontrafelen.

Iemand 'toevallig' een aantal CD4022 tellers over?

Ik heb 30 printen met daarop een 25MHz TCXO

Datasheet van de TCXO: : zie dit topic: http://www.circuitsonline.net/forum/view/98868
Het is de meest luxe versie, met de laagste temp. coefficient.

Die mogen voor de clubkas verkocht worden, of weggegeven worden aan geinteresseerden. Ik zal ze in de auto leggen samen met de 300 directional couplers (zie eerder in het topic).

Ik denk iets na 10 uur op de PP aan te komen. Wordt er een aankomst-file verwacht? Ik herinner me een keer dat ik in Rosmalen was, dat het wegrijden een ramp was met een wachttijd van meer dan een half uur voordat je op de snelweg was. Maar dat is al weer lang geleden, nog voordat de A59 klaar was.

Alvast bedankt namens de feestcommissie, daar zijn vast liefhebbers voor.

Helemaal klaar voor morgen, echter @Kareltje sta jij morgen achter de stand ivm de gereserveerde trafo?

En anders in ieder geval heel dicht in de buurt :)

Dicht in de buurt dus, of even erachter voor de koffie ;)

Jochem belt mij wel voor de trafo's mocht ik ergens in de hal rond zwerven.

[Bericht gewijzigd door Kareltje op (41%)]

De Litze neem maar mee ff een klosje op zoeken..

http://www.pi4lwd.nl/

Over twee weken weer radiomarkt in Tytsjerk!
Het is niet een grote markt, maar altijd even leuk om rond te kijken.

Groet, Oane

Altijd erg leuk en zeer gezellig in Tytsjerk, een aanrader zijn de grabbags met mooie onderdelen. Dit jaar kan ik wederom niet, gaan van 13 tot 20 april op Dxpeditie naar Liechtenstein met de PI4RAZ club.

Kijk! Daar kan ik bij zijn :) Hurdegaryp hier dus Tytsjerk is op fietsafstand.

Voor mij ook vlakbij. Zal zeker van de partij zijn!
Zelfs standhouders uit Walcheren en Limburg zag ik op de lijst staan! Heb je ook een adres of postcode. Het is lang geleden dat ik er voor het laatst was.

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op (60%)]

Noarderein 1, 9255KC Tytsjerk

Dank Henry, dat scheelt zoekwerk naar de juiste boerderij.

Het is de enige in de buurt, tegenover de parkeerplaats (gratis) van Het bos van Ypey.

Moet je lit zijn omdaar naar binnen te mogen?

Edit: Top! dan kom ik ook :) Het is maar uurtje rijden van af hier, prima te doen dus. Wie weet zie ik jullie dan!

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op (57%)]

Nee hoor, iedereen mag naar binnen. Ik kocht er ooit voor 5 gulden een nieuwe magnetronbuis.
@Henry, ah die, nou weet ik het weer!

[Bericht gewijzigd door RAAF12 op (17%)]

Ik ben er ook bij, tezamen met mijn pa. Gelukkig is het wat minder ver reizen dan Rosmalen een paar week terug :)

Wellicht raak ik nog aan de praat met een van jullie :)

Serea

Ik zal een PA2HS badge regelen. ;)

@RAAF12: Je hebt mail!

Dit klinkt alsof ze wat meer marktlui hebben.
Dat is natuurlijk altijd positief, zolang het maar niet allemaal van die cd & rc helikopter verkopers zijn.

Klein aantal onderdelenzakken... afblijven, die zijn voor ons :P

@ship: klopt helemaal

Gaan we hier niet een beetje OT? mischien even een nieuw topic voor tiettjerk ?

Of hernoem dit topic naar "Radiobeurzen 2013 Sale & Trade topic". Kun je volgende week in dit topic meteen verder met Jutberg (9 mei) en Beetsterzwaag (25 mei).

Zaterdag gaan hugo en ik naar Liechtenstein, Jutberg zal ik wel bij zijn en 25 mei ben ik hele weekend al onder de pannen met het Radio Weekend bij het Crash Museum (waar we op zondag ook nog een kleine kofferbakverkoop hebben).

Sale en trade dekt het topic ook niet.

Daarom maar een nieuwe voor Tytsjerk 2013: http://www.circuitsonline.net/forum/view/112187

Volgend jaar komt er weer een Rosmalen Sale & trade topic.