Oude KOSMOS Handleidingen

Hallo,

Vroeger, toen ik klein was, was ik in het bezit van de KOSMOS dozen X4000 en HIGH-TECH. Ik heb er een hele tijd niets mee gedaan, maar sinds kort is de intresse weer terug. De dozen zijn min of meer compleet, maar de boekjes ben ik kwijt.

Heeft iemand enig idee waar ik die oude boekjes kan krijgen, op papier of in PDF?

Alvast bedankt voor de hulp, groet, AU

Hallo aanuit,

ik heb zelf een Kosmos X4000 en heb de handleiding nog.

heb je nog een kopie oid nodig of heb je deze inmiddels al of is het te lang geleden?

Groeten

bdveetje

Aan/uit,

Ik heb nog 2 Kosmos dozen liggen op zolder waar ik niets mee doe. Je mag ze tegen verzendkosten hebben, ik kijk vanavond even welke 2 het zijn.

<edit> Zijn inmiddels weg

[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op maandag 10 september 2012 22:54:30 (11%)

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

X1000 & X1500 Zijn niet helemaal kompleet meer volgens mij. Drop me even een mailtje als je ze wilt hebben.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Wel leuk natuurlijk, maar ik denk dat die dozen bij mij ook gaan verstoffen. Toch bedankt voor het aanbod.

ik ben jmm.peters
en beste Roland ik ben wel heel erg geïnteresseerd in de 2 kosmos dozen.

mijn email adres is xxx

dus neem even contact met mij op

[Bericht gewijzigd door Henry S. op maandag 10 september 2012 20:04:45 (50%)

Prachtig, Kosmos dozen, die heb ik ook nog gehad! Veel fijner systeem ook dan de philips-veertjes.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik ben nog op zoek naar de boekjes van deze serie. Ik heb de serie helemaal kompleet (x1000-x4000 + high tech), maar ik mis de boekjes. Ik heb geen idee waar die gebleven zijn. Kan/wil iemand mij daar aan helpen?

Zet je mail adres even openbaar of stuur je adres direct naar mij.
Ik heb de boekjes voor x3000/x4000.

Ben ook nog steeds op zoek naar boekjes voor x1000/x1500/x2000 en high tech.

@aanuit: Ik heb je een mailtje gestuurd. Bedankt alvast.

ik heb ergens op zolder nog het boekje van de x1500 liggen, en mijn vader heeft mijn boekje van de x1000 geleend (hoe leer je een bioloog electronica: electronica voor dummies, kosmos dus :)). Ik kan kijken of ik ze nog terug kan vinden en inscannen.

Meep! Meep!

wauw... Dat zou echt super zijn. Daar zou je mijn zoon heel erg blij mee maken.

@aanauit: De x3000 en x4000 boekjes heb ik net gedownload. Heel erg bedankt.

Misschien is het interessant om de hele verzameling voor het nageslacht online te zetten? Het spul wordt immers nergens meer verkocht.

If you want to succeed, double your failure rate.

Hoe kan dat op een makkelijke manier?

Dat lijkt me een goed idee. Dan hangen we het hier onder het kopje downloads, en dan kan iedereen er nog van meegenieten.

De meeste mensen zullen (hoop ik) het boekje er gewoon bij hebben ;) maar voor diegene die het mist cq verloren gegaan is, is dit een goed idee.

Je zou de PDF bestanden op uploadarchief.net kunnen zetten? En als ze te groot zijn kan ik ze ook wel ergens hosten, dan stuur ze maar per mail naar me toe (zie m'n profiel).

If you want to succeed, double your failure rate.

Als je ze mailt dan krijg je (vaak) kosteloos een nieuw boekje togestuurd.

Als je ze mailt dan krijg je (vaak) kosteloos een nieuw boekje togestuurd.

Helaas is dit niet meer zo. Onlangs kocht ik een X4000 met de duitse handleiding erbij. Ik heb Kosmos gemaild voor een Nederlandse handleiding maar ze hebben geen boekjes meer. Niet op papier of electronisch.

En aanuit zijn links werkten ook niet meer. Gelukkig heeft hij ze aangepast (thanx aanuit :-)).

Groeten Vincent

Ik heb de Franstalige versie van de Handleiding voor Kosmos X1000 und X2000 en mag graag de PDF sturen. Ik zoek nu de Handleiding voor X3000 en X4000 in het Frans.