ik heb een kenwood krf-x9995d die het heeft begeven.
Alleen op vol volume komt er zachtjes muziek uit de boxen, maar als ik de kenwood in de test modes zet(powerknop en inputknop tegelijk ingedrukt)dan krijg ik wel gewoon geluid zoals het hoort.
Alleen om uit de test modes te komen moet de stekker eruit en daarna zijn alle instellingen weer weg en heb ik wederom geen geluid meer.
Nu zie ik dat de backup batterij gescheurd is en er zit al wat rotzooi aan.
Mijn vraag is voordat ik de hele versterker sloop om de batterij te vervangen,(En das aardig wat werk om bij de soldeerpunten van de batt te komen), of het uberhaupt hier wel aan kan liggen, dat ik alleen via de test modes geluid heb en anders niet.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
de lekkende batterij kan sluiting vormen op de prinplaat , het spul wat uit een batterij lekt is aggresief en kan printsporen wegvreten.
anderzijds kan het een instelling zijn welke niet goed is. als de de eq uitschakelt is er dan wel geluid ? kan zijn dat de geluidsregeling stuk is gegaan. als de instellingen eruit gaan na de stekker uittrekken is de batterij sowiso rot. je kunt ook de lipjes afknippen op de batterij en daar de nieuwe aansolderen . of er zit miss een luikje aan de onderkant van de versterker om er bij te kunnen.
Wat ik ook probeer, geluid krijg ik nauwelijks ook al speel ik op direct mode.
De batterij is er al uit(jammer genoeg heeft 1 pootje het begeven) en heeft zo te zien geen printsporen aangetast.
Nee, luikje zit er niet, moet de hele voorkant/onderplaat en noem maar op verwijderen om erbij te komen
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
er zit ook niet nog een stukje van de koptelefoonplug in ? gebeurt weleens dat het puntje achterblijft in de aansluiting..