Het geluid van de kattendeurbel is er mee gestopt. Licht doet het nog!

Mijn vraag past allesbehalve tussen de andere vragen over weet ik veel wat voor technische snufjes, maar ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen..

Twee weken na aanschaf van de zogenaamde 'kattendeurbel' (http://www.icadeau.nl/nl/kat-deurbel) doet het geluid het plots niet meer. Het product bestaat uit een sensor die buitenshuis hangt, en een bel die licht geeft en geluid maakt. Zowel de sensor als het licht werken nog prima. Het geluid is er echter volledig mee gestopt. Na het vervangen van de batterijen van de bel is nog steeds hetzelfde probleem aanwezig.

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt!

Lijkt me typisch iets voor garantie... dus contact opnemen met de leverancier.

Zelf gaan knutselen om het op te lossen is dan echt het allerlaatste wat je moet gaan doen.

Heb je 'm niet gewoon uitgezet? Er staat bij dat het geluid apart aan/uitgezet kan worden...

Uit de featurelijst op de site:

"- Bel is instelbaar: alleen oplichten, alleen bellen, of oplichten en bellen"

Zou dat een mogelijkheid kunnen zijn?

EDIT

Te laat!

[Bericht gewijzigd door Sonytech op (10%)]

Helaas is dat het probleem niet. Als ik hem op licht + geluid heb staan doet alleen het licht het. De functie 'alleen geluid' doet niets meer..

Ik ben de klantenservice inmiddels aan het mailen, maar ik hoopte op een manier om het eerder en makkelijker op te lossen.

In ieder geval bedankt!

Half OT
Hmmm....
Als ik de beschrijving zo lees, is een sensor, die de chip van de kat uitleest handiger. Dan reageert de bel niet op andere katten, en dieren. Maar dat is een ander verhaal...
/Half OT

In de beschrijving staat dat het een infrarood sensor is; een RFID reader die je eigen kat herkent voor minder dan 40 euro lijkt me onwaarschijnlijk, al is het technisch natuurlijk prima mogelijk om het voor dat geld te maken.

Het lijkt mij namelijk verrekt hinderlijk om 'snachts uit je bed gebeld te worden door ratten, egels, andermans katten en ander gespuis (eigen kat overigens ook :().