Beperken van lange topics

Beste forumgebruikers

wij, het CO-team, hebben beslist om vanaf heden topics te beperken tot 10 paginas.

Dit houd in dat topics die langer worden dan 10 paginas manueel door een van de moderators worden gesloten, waarop een nieuw wordt geopend als vervolg op het vorige. In dit nieuwe topic komt natuurlijk een link naar het vorige deel of de vorige delen van het topic.

We doen dit omdat lange topics niet meer echt overzichtelijk blijven om te lezen, dit zowel voor een actief-forumgebruiker, of voor een externe lezer.

Om de info en kennis, die in bepaalde van deze topics zit samengevat, niet verloren te laten gaan, blijven deze aanwezig in de forumsectie waar ze thuishoren, en kunnen vlug opgezocht worden door de link(s) in de eerste post van het nieuwe topic, zoals boven al vermeld.

Een kleine noot: Topics die naar ons oordelen weinig of geen info bevatten worden niet verlengd met een nieuw deel, en worden dus gewoon gesloten.

Wij danken u :)

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op vrijdag 22 oktober 2004 22:54:50

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

gaan dan flink wat teslacoil topics worden :P

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Ik begin meestal niet eens aan zo'n lange want je moet hem helemaal lezen als je het wil volgen en dat kost zeker bij de teslacoils veel te veel tijd. Lees liever een goed boek dan over teslacoils. Niks verkeerts over de TS in teslacoils etc. etc. maar die is toch wel erg lang, en zo zijn er meer. Dus helemaal mee eens.

GR Richard

Ik kan dit begrijpen maar vindt het een beetje overbodig en lastig. Nu krijg je, zoals bij die van de teslacoils, overal in de geschiedenis van het forum stukjes van zoveel pagina's lang wat uiteindelijk 1 topic vormt.

Lange topics zijn eigenlijk toch alleen maar interessant voor mensen die het van het begin af aan hebben gevolgd.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.