Tot over een jaar kon men zich registeren op elektor . Als er soms in een blad 2001 tot 2013 een project stond dat je graag zo willen maken dan kon je de software downloaden als ze vrij was gegeven zonder betaling , waar is dat nu naar toe ,of is dat ook verleden tijd . Weet dat iemand ? Dank

Er zijn begin dit jaar flink wat zaken omgegooid bij Elektor. Hier wat meer info: http://www.circuitsonline.net/forum/view/118823

Bedankt voor het doorsturen van de link .

Inderdaad er is veel verandert met de link van elektor . Wat vroeger nog mogelijk was is nu niet meer . Ik begrijp elektor wel een beetje ,commercieel moet het uitgeven van zo een technisch hoogstaand blad nu na al die jaren moeilijk geworden is om stand te houden .
De vele electronica internet sites doet zo een bekend blad als elektor pijn . Maar vergeet niet niet dat er nog zovelen bezig zijn op hun zolder kamertje met het bouwen van projektjes uit de vroeger en hedendaagse elektor en dit met een schamel budget .
Maar na het betalen van een elektor blad dan nog moeten prijzig betalen van de software van de schakelingen vind ik iets te ver .
Paswoord van vroeger is ook niet mee geldig .
Moeten de uitgevers van elektor zich niet even aan het denken zetten ? Dank

In eerdere topics op dit forum bleek elektuur/elektor er niet echt positief uit te springen.
Naar ik mag aannemen zal de redactie van dat blad zeker kennis nemen van diverse fora waaronder deze.
Verder heb ik noch in het bewuste blad noch elders ook maar 1( een) reactie van de redactie gelezen al was het maar om hun beleid te verdedigen.
Dat betekent voor mij glashelder dat zij niet van zins zijn ook maar wat te veranderen.

Ik neem zonder meer aan dat ze andere fora straal negeren. De enige redacteur die ooit in het wild gesignaleerd is, blijft Lucy Blom. En die was na 1 nummer ofzo alweer weg (cultuurverschillen - waarvan dit kennelijk een voorbeeld is).