Rosmalen 2015 Special Sale

Schimanski

Golden Member

Beste CO-Members,

A.s. zaterdag staan we met CO weer op de beurs in Rosmalen. Van diverse members hebben we donaties ontvangen, waaronder een mooie HP 34401A 6,5 digit multimeter* inc. serviceguide gedoneerd door Skysoft. De meter is gecontroleerd op juiste werking door Fred101. Het zal mooi zijn als deze meter bij een CO-member terecht komt en daarom, bij uitzondering, bieden we deze via dit topic nu al te koop aan. Omdat er zich al meerdere gegadigden hebben gemeld kunnen jullie hier je bod uitbrengen, hoogste bod is koper, ophalen en betalen in Rosmalen op zaterdag a.s (VOOR 12:00 uur).

Dit type meter staat regelmatig op Ebay voor prijzen van $500 of hoger, maar voor jullie zal de prijs een stuk lager zijn. Wij openen met €200,- en je kan een bod doen als je interesse hebt in deze meter.

Voorwaarden:

  1. Je moet geregistreerd CO lid zijn waarbij de registratie datum/tijdstip VOOR woensdag 18 maart 2015 23:08:17 (de startdatum van dit topic) moet liggen.
  2. Bieding sluit vrijdagavond 20 maart 2015 om 23:59:59. Hoogste bod dat dan staat is de koper.
  3. Afhalen op de beurs (Standnummers D34/D35/D36) en contant afrekenen bij ontvangst.
  4. Bieden ALLEEN in dit topic, niet per mail...

http://www.circuitsonline.net/forum/file/2257/forum-post

tot zaterdag,
CO-Beursteam.

*de handleiding uit de link is van de moderner Agilent versie welke verder gelijk is

[Bericht gewijzigd door Jeroen op donderdag 19 maart 2015 09:12:29 (1%)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
blackdog

Golden Member

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

250 euro

(er zijn geen kelvin probes bij, correct?)

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Schimanski

Golden Member

Geen probes.

beknopt rapport uit Fred's meetlab

Ik heb niet elke range helemaal getest maar ik ben tevreden. Stroom heb ik niet gemeten omdat ik nu niet goed genoeg bij die calibrator kon. Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die die functie eigenlijk nooit gebruikt. Ik heb hem vergeleken met mijn Keithley 2000 en Prema 5017. Beide ook koud.

DC Volt is prima, Alles was natuurlijk ijskoud maar het zag er goed uit. Ik denk dat er een vrij grote kans is dat hij nog binnen zijn specs zit.
(Voor zover dat zonder geklimatiseerd lab of bekende correctie factoren belangrijk is)
AC volt werkt, geen idee hoe goed, Hij gaf 230V en 10V goed aan. Echt testen is veel te veel werk (ivm crest factor, frequentie etc en de hoeveelheid apparatuur daar voor nodig)

Weerstand werkt in 2 en 4 draads. 100k, 10k en 1k zitten wat aan de lage kant. 100k was 99,9825 k maar hij was wat onrustig. Ik denk dat hij een schoonmaak beurtje kan gebruiken. 10k was 9,99838, 1k was 0,99989. Allemaal in de zelfde lijn maar dat was 2 draads en een koude meter. 4 draads was het zelfde verhaal.

Diode test en continuiteit werkt, mooi snel en latched, Frequentie teller werkt ook.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Op 18 maart 2015 23:08:17 schreef Schimanski:
...contant afrekenen bij ontvangst.

Ik kan jullie enigzins op weg helpen door de mogelijkheid om te pinnen aan te bieden. Co member pint dan bij mij en ik geef jullie het geld contact.

wellicht een optie?

A Near Sighted Miner In Shaft 39, Lit His Sigar And Blew Up The Mine http://www.htfelectronics.nl/nl

Dat zou een optie zijn, bedankt voor het aanbod. Ik denk echter dat niemand problemen heeft om het contant mee te nemen. Je weet het immers van tevoren als je hebt gewonnen.

If you want to succeed, double your failure rate.
haasje93

Golden Member

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?
Schimanski

Golden Member

Nog 8 uur en 55 minuten om te bieden....

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Nou haasje93, met een beetje mazzel heb je straks een mooie deal binnengesleept!

Of zouden er a-la ebay straks in de laatste seconden nog biedingen binnen vallen?

Let wel op mensen: de tijd die de server boven je post zet is leidend! En als er 2 mensen in de laatste seconde een bod doen, en eentje is hoger, dan wint die persoon natuurlijk. Edits achteraf maken is natuurlijk niet toegestaan en wordt in geval van twijfel door moderatoren gecontroleerd (wijzigings-geschiedenis is voor hen in te zien, dus bespaar je de moeite).

If you want to succeed, double your failure rate.
haasje93

Golden Member

Nou Jochem, ik hoop dat je gelijk hebt.

Ik kan hem heel erg goed gebruiken.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?

De koper krijgt er ook een knuffel van HmH bij, nu is het echt een uniek aanbod.

[Bericht gewijzigd door MAH op vrijdag 20 maart 2015 19:28:50 (43%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
blackdog

Golden Member

Hi,

Ik trek mijn bod in, en wel hierom => De koper krijgt er ook een knuffel van HmH bij

Het moet niet gekker worden *grin*

Gegroet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
High met Henk

Special Member

Voor blackdog doe ik er wel 5 dan

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Het kan wel gekker !
Groepsknuffel :P

Toch Sven :-)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
High met Henk

Special Member

Tuulijk.

Btw wil jij ledstrip voor mij meenemen, want die sample is nooit aangekomen

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ha er ligt al zeker meer dan een jaar een rol op je te wachten (kadootje).
We zouden elkaar ooit eens treffen, maar beide een druk leven oid.
Ikzelf ben er morgen helaas niet, daar ikzowel met de zaak als prive in een zeer grote verhuizing zit.

(torx 0,5 tot en met torx 5 ligt ook nog op je te wachten) :-)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Lucky Luke

Golden Member

Oeh, mooie meter. Het lab op school staat er ook vol mee. Ik heb er al een, die was defect en heb ik meegekregen. (En het defect bleek mee te vallen, al moet ik misschien ook 's met fred101 gaan praten want ik weet niet of die van mij binnen spec is. Hij loopt uit de pas met mijn van Fred overgenomen (aka: goed gejusteerde) 3435A).

Vervolgens schrok ik me compleet lam van de nieuwprijs (Linkje naar farnell). Maar ik mocht 'm desondanks hebben.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
High met Henk

Special Member

Druk is hier een understatement met 80 uur werk gezin en een auto die telkens defect is/gaat

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Schimanski

Golden Member

...en een auto die telkens defect is/gaat

Die wordt dus duidelijk te weinig geknuffeld ;)

Nu weer even On-Topic.

CO-members let op, je kunt nog maar 2 uur bieden op deze mooie 6,5 digit meter.

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
bprosman

Golden Member

Zou ik niet eerlijk vinden voor Haasje :-)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Hewlett

Honourable Member

Mooi prijsje voor een 34401A :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
blackdog

Golden Member

Nog 1 uur, spannend ;-)

Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Nou, vooruit, 280 euro ZOLANG HMH ME MAAR MET RUST LAAT ;-)

Ik zit net de specificaties nog een keer te lezen; ik vind 0.1 ohm voor het 3A bereik eigenlijk best veel, en de burden voltage is dan < 2V? Ja, 0.3V is inderdaad minder dan 2V, maar ik snap het niet...

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Hewlett

Honourable Member

Zo, nog 30 minuten. 280 nu, ja, mooie prijs. Spannend! Net nog even wat ruimte gemaakt hier in het rek. Heb jij nog wel plek voor nog een meter Blackdog? :-)

HamRadio PA2HK // Keep Calm and Carry On.
haasje93

Golden Member

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind of what than is an empty desk a sign?