Hi Hewlett,

Plek zat ;-)
Maar ik heb besloten niet meer te bieden, daar als ik hem zou kopen, ik hem toch zou laten Adjusteren en dat is dan nogmaals 300 Euro er bij.

Er staan hier 10 multimeters in het LAB, ik vemoed dat dit voldoende is...

Gegroet,
Blackdog

Ik vraag me af hoeveel snipers er al klaar zitten... volgens mij is het nog nooit zo druk geweest op dit forum om middennacht!

Ja, je hebt helemaal gelijk ook Blackdog :-)

Man man, nog maar 20 minuten.

Hi SparkyGSX,

Mijn 34401A meet ongeveer 0,5 Ohm, bij 3A is dat rond de 1,5V, als ik dat goed uitreken ;-)

Ik moet je zeggen, dat ik de stroombereiken bijna niet gebuik op mijn multimeters.
Wat ik morgen ga proberen te doen is een mooie laag Ohmige shunt te kopen op de beurs.
Dat werkt meestal een stuk beter, vooral als je een redelijk flinke neemt.

Gegroet,
Blackdog

Hier een Philips PM9244 shunt in gebruik, deze shunts zijn in grote hoeveelheden aan Navo depots geleverd en voor niet te veel te koop in de dump.

Nog 6 minuten, wil verder niemand zenuwachtig maken :+

Een Haas is altijd sneller :-)

Heeft iemand nog een Fluke 8020 te koop? Deze HP is inmiddels boven mijn begroting.....

Nou... ik wens Snelle Haasje veel plezier met zijn nieuwe aanwinst! (tenzij iemand hem nu nog wegkaapt natuurlijk)

(en sinds ik dit bericht begon te typen zijn er nog 2 biedingen bij gekomen)

[Bericht gewijzigd door SparkyGSX op (26%)]

Eerst de timeserver laten synchroniseren :-)
23.59.45

Volgens mij kun je op de beurs goed verdienen met werkende F5knopjes - die gaan er een hoop slijten nu...

Welterusten en tot straks

We have a winner! Gefeliciteerd!

Veel plezier ermee (snik)

Congrats Haasje93! Mooie meter.

Alvast veel (meet)plezier :P
Inderdaad mooie meter!

1347 euro

ooh 12 uur voorbij :P ik ga me nest in vroeg weer uit. en dan kan et feest beginnen. dit jaar ga ik voor het eerst in me uppie zonder iemand