rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Ik heb de indruk dat ze "verkopersbescherming" genieten als ze een tracking nummer invullen. Voor het gemak dus altijd maar dezelfde. 
FastFolkert
Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)
Op 15 juli 2015 12:26:41 schreef fcapri:
als ik bij die "cheng jobs" iets bestel, [...] vind het toch verdacht weinig geld [...]
Hier idem ditto, zelfde verkoper, twee orders, zelfde tracking#, in totaal een whopping 2 Euro. Ben benieuwd wat er in de pakketjes zal zitten straks. En anders starten we gewoon een gezamenlijke CO-klachtenprocedure 
diode
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek
Op 15 juli 2015 12:10:32 schreef Kapee:
Gisteren heb ik hem (Jobs Cheng) een bericht gestuurd en geen antwoord gekregen.
Vandaag geprobeerd een chat sessie met hem te hebben, geen reactie.
Morgen nog een keer proberen en dan AliExpress vragen iets te doen.
Voor zover mij bekend hebben de meeste Chinezen tot en met komende donderdag (morgen) vakantie.
Van enkele leveranciers heb ik een afwezigheid melding ontvangen op een bericht wat ik ze heb gestuurd.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Welke vakantieperiode zou dat zijn? Ik weet van geen (nationale) vakantie rond deze periode eigenlijk.
diode
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek
Geen idee Jochem. Ik heb van drie verschillende leveranciers een melding gekregen dat ze na vandaag weer aanwezig zijn ivm vakantie. Vandaar dat ik er min of meer van uit ga dat men blijkbaar een vakantie periode heeft.
Heb nu twee dagen geprobeerd om met Jobs Cheng een chat sessie te starten, maar hij geeft geen enkelen teken van leven, terwijl hij wel online is. Ook op contact messages reageert hij niet.
Daarna heb ik een chat sessie met AliExpress gehad en die vragen om over 5 dagen nogmaals contact met hun op te nemen als er nog steeds geen contact is geweest met de verkoper.
AliExpress vraagt het volgende:
Just a reminder, when the buyer receiving time will soon to expire and you still didn't receive your order. I would kindly suggest that you open a dispute immediately for us to protect your money from being released to the seller.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Bij Lidl nu mooie schroevendraaier setjes.
Set met 16x 4mm bitje en verlengstuk, en ratelhandvat met geheel metalen bithouder voor maar 4.99 euro...
hardbass
PE2BAS
Hallo,
Hierbij een aanbieding met een vraag. 
Ik wil graag wat 18650 batterijen kopen, want ik heb een paar projecten waar ik ze goed in kan gebruiken. Nu heb ik een aanbieding gevonden waarin ze erg goedkoop lijken. Nu is de vraag, is dit te mooi om waar te zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? En als laatste wat voor oplader kan ik hier het beste voor gebruiken?
http://www.miniinthebox.com/nl/icr-5000mah-18650-li-ion-oplaadbare-bat…
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
De prijs en de (lachwekkende) opdruk zegt toch wel genoeg? Die 5000mAh in 18650 bestaat niet, 2800mAh is toch wel zo'n beetje het max.
(ik denk dat deze daar niet eens de helft van halen, misschien alle 10 parallel?
)
hardbass
PE2BAS
Daar was ik al bang voor. Ik kan op internet ook niet vinden over "ICR". Ik zie op farnell ook en gemiddelde prijs van 10 euro ps.
[Bericht gewijzigd door hardbass op (30%)]
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 20 juli 2015 19:27:10 schreef hardbass:
Ik zie op farnell ook en gemiddelde prijs van 10 euro ps.
Kijk bij nkon, die is goedkoper en heeft goed spul.
Op 12 juli 2015 19:30:18 schreef jaunty:
Zag dit staan, kan het nog goedkoper ?
http://nl.aliexpress.com/store/group/BOARD/1850859_502804353.html
Gaat toch sneller dan verwacht.
Eerste pakketje met 90% korting binnen gekregen !!!
Correktie: Oeps, ik moet corrigeren-> Blijkt wel pakketje van A..Expr.ss maar geen 90% aanbieding.
[Bericht gewijzigd door BenI2C op (15%)]
Op 18 juli 2015 17:31:40 schreef Arco:
Bij Lidl nu mooie schroevendraaier setjes.
Set met 16x 4mm bitje en verlengstuk, en ratelhandvat met geheel metalen bithouder voor maar 4.99 euro...[bijlage]
Hoe zijn de bitjes? Een beetje degelijke kwaliteit of "verpauperen" ze heel snel?
Op 22 juli 2015 16:22:23 schreef Williewortel_:
Bedankt voor de tip Arco!
Voor het goedkope adresje? En het vervolgens voor woekerprijzen aanbeden ? http://www.circuitsonline.net/aanbod/15753/componenten/rf-zender-en-on…
Bij de Action.
USB powermeterje voor €2,49. Daar is het zelf niet voor te maken.
Meet de spanning en de stroom van/door de USB poort.
Op de foto's: Laden Samsung S4;
Is het zinvol? Wel leuk voor de heb.
Voor diegene die bij AliExpress van die super goedkope (met 90 % korting !) Arduino en breadboard spulletjes gekocht hebben, heb ik slecht nieuws.
Deze verkoper, Jobs Cheng van Arduinos laboratory, levert helemaal niets.
Na een bestelling stuurde hij wel een Email dat het item verzonden was, maar er komt nooit shipping informatie bij een bestelling te staan. Kan ook niet omdat hij voor alle items en voor IEDEREEN dezelfde Tracking code 44457999418 heeft gebruikt.
Dit is een handige jongen die door met onwaarschijnlijk lage prijzen dingen aan te bieden een hoop klanten aantrekt. Nu heb je bij AliExpress koperbescherming, maar daar moet je wel om vragen. Deze Jobs Cheng gaat er waarschijnlijk van uit dat vele hun geld niet terugvragen omdat het om kleine bedragen gaat. Maar dat is dan pure winst voor deze verkoper.
Voor diegene die toch graag hun geld terug willen hebben raad ik aan om voor elk besteld item een Dispute te openen met als reden dat er geen shipping informatie gegeven is. Als de verkoper niet binnen 5 dagen reageert, dan wordt het betaalde bedrag door AliExpress teruggestort.
Ik raad iedereen aan die bij deze verkoper iets heeft gekocht zo'n Dispute te openen en zijn geld terug te vragen.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
@pertinax:Ik zie ze net bij BE, maar wel Bij NL... Oeps vergissing 
3 soorten sets:
- 3st. Getrapte plaatboren
- 4 Glasboren 3-10mm
- Setje met 4 verschillende boren
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (14%)]
Arco
Special Member
Op 22 juli 2015 20:16:41 schreef Secure Lock:
[...]Hoe zijn de bitjes? Een beetje degelijke kwaliteit of "verpauperen" ze heel snel?
Ik heb dat setje ook, er lagen nog meer setjes met andere soorten bitjes.
Kwaliteit is LIDL kwaliteit, goed vastgeroeste schroefjes dan met veel kracht zijn de bitjes snel versleten. Ik gebruik ze vooral om schroefjes uit vaak plastic behuizingen te schroeven en daar zijn ze perfect voor. Ik gebruik ze ook als "amateur" en dus niet dagelijks. Voor mijn dagelijks gebruik op het werk hebben we deze, met uiteraard een andere prijsstelling.
http://www-de.wera.de/product_detail.html?L=1&file=root_category_k…