[IA] Circuits Online Voeding 2016 -GESLOTEN-

Leuk!
Een trafo heb ik idd wel liggen.

Ik wil wel een kit! Een regelbare voeding heb ik sowieso nog nodig.

1x complete kits
0x kits zonder potmeters en aansluitbussen
0x kale pcb's

(graag per post).

Ik soldeer op gas :P.
Jinny

Golden Member

Ok, herkansing, 2 maal complete kit

Opsturen nog steeds

[Bericht gewijzigd door Jinny op maandag 4 januari 2016 16:19:18 (25%)

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen

[0] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[1] kale pcb's

(Afhalen in Hoogezand ?)

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...

Doe mij maar ook een complete kit. (Inclusief verzending naar BE)

flash2b

Special Member

Noteer dit maar voor mij:

[0] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[1] kale pcb's

-Optie 1: Prepaid - Je betaalt vooraf €7 en komt je print ophalen op de CO-stand in Rosmalen. Dit bespaart je de verzendkosten.

[0] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[2] kale pcb's

Afhalen Rosmalen

Even de lijst ge-update.

@oxurane: dat mag natuurlijk.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Mhm ik twijfel nog. Heb de vorige ook nooit een huisje gegeven, en ligt in een doos....lastig

Denk er nog even over na.

Hier idem, maar ik heb nog een complete behuizing staan zonder regeling waarvan de spanning te hoog was voor het vorige ontwerp.

Ik wil graag:
[0] complete kits
[1] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[2] kale pcb's

Ik vind de prijs voor de kit wel een beetje aan de hoge kant eigenlijk, aangezien de elco's en zo er ook niet bij zitten; die opamp, paar torren en handje vol weerstanden en condensators zal toch niet zo duur zijn, of vergis ik me daar nou in?

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

@sparkyGSX

Er gaat toch ook wel serieus tijd inzitten om de boel te organiseren.
En daarnaast steunen we CO op die manier wat harder :-)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
guidob

Overleden

[0] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[2] kale pcb's

Afhalen Rosmalen

@Gadget_inc: dat snap ik, maar nu vind ik de verhouding tussen de kit en de kale print wat scheef. 7 euro voor de print vind ik weinig, terwijl 24 euro voor de print + de goedkoopste componenten wel wat veel lijkt.

Bij nader inzien wil ik nog wel een print extra, dan ga ik proberen de regeling te gebruiken voor een flinke dummyload; dat is immers weinig anders dan een kortgesloten lineaire voeding. Ik heb de bestelling in mijn vorige bericht aangepast.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Ik heb in het verleden ook wel kitjes samen gesteld,het is veel werk.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
High met Henk

Special Member

De prijzen zijn gebaseerd op farnell met een hele fikse staffelkorting.

De marge op de pcb is geschat ongeveer net zo groot als op de kit weet ik.. Daar zijn de uren van het samenstellen van de kit gerekend als liefdewerk oud papier.

Kijk tuurlijk ben je goedkoper als je in je eigen weerstanden, leds en condensatoren bakken gaat graaien.

Echter al je los bij farnell besteld kom je alleen aan componenten al rond de 20 euro dan heb ik wel de 50 stuks bestelling genomen zodat je wat staffel hebt.

Bij het samenstellen zijn sine en mah ook geschrokken van de prijzen...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

1x complete kits
0x kits zonder potmeters en aansluitbussen
0x kale pcb's

(graag met de post of eventueel Kiala naar 1730 Asse Belgie).
Indien mogelijk, mits aangepaste prijs mag je ook de door Sine genoemde paneelmeters bijvoegen.
Dank bij voorbaat.
Bob.
NB:Betaling via overschrijving(vooraf).

Wat doe ik verkeerd?
Bob.

Met proberen ben ik getrouwd geraakt.

[2] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[2] kale pcb's

op te sturen naar Belgie

Ik wil graag
[0] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[2] kale pcb's
(met verzending naar België)

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

[0] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[2] kale pcb's
(met verzending naar België)

Veel te weinig tijd voor mijn projecten of heb ik er soms te veel? Laatste Project = = > Router lift
Tidak Ada

Golden Member

OK, reserveer dan maar een kitje zónder voor mij... ;-)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Ik wil graag
[1] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[0] kale pcb's
(met verzending in Nederland)

I would rather attempt something great and fail, than to attempt nothing and succeed

Ik doe graag mee!

1 compleetje kitje op post alstublieft.

Voor mij graag:

[0] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[2] kale pcb's

Begrijp ik overigens goed dat deze voeding analoog de E'82 en ELV ontwerpen twee wikkelingen (of twee transformatoren) vereist ?

Ik heb nog een fraaie oude harddisk voeding die ik als basis wil gebruiken: Stevig netfilter, zekeringautomaat, ferroresonant trafo (!) etc. Alleen de spanningen en stromen zijn net heel handig; ongeveer 10V / 3A 30 V / 1,8 A met middenaftakkingen.

Lijstupdate

@sparkyGSX: de kit bestaat uit zo'n 80 componenten. Ook hebben we niet voor de allergoedkoopste onderdelen gekozen maar voor kwaliteit en stabiliteit. Voor de rest mag je kiezen en niet klagen ;)

@Kan Klaasen: ingelijst aan de muur is ook mooi ;)

@Aart: Het heeft inderdaad een symmetrische hulpvoeding nodig van 5 volt.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Beste,

Voor mij graag het volgende:

[1] complete kits
[0] kits zonder potmeters en aansluitbussen
[1] kale pcb's

Graag met de post verzenden.

Groeten,
Giovanni