D7 zit er verkeerd om in.

Hi,

Ja de diode had een eigen willetje ;-)
Sine, de twee andere stukjes print zijn wel gevijlt, alleen deze hoofdprint past niet in mijn bankschroefje.
Dat moet uit de hand en dat doe ik liever niet in de avond met moeie handen, maar het gaat vast goed komen!

Gegroet,
Blackdog

Hehe,

Ik ken het, ik had uit enthousiasme de print ook al bijna bestukt voordat ik hem gezaagd had.

Op 13 maart 2016 11:10:55 schreef Sine:
enthousiasme .

Ik beken, ik ben zeer slecht in onze taal...
Maar moet dat niet enthausiastme zijn ?

Google geeft 2 antwoorden, vandaar mijn twijfel :)
Ik wil niemand afkraken, maar twijfel gewoon wat nu goed of fout is.

Ik beken, ik ben zeer slecht in onze taal...
Maar moet dat niet enthausiastme zijn ?

Nee, je BENT enthousiasT of een stelletje enthousiasTEN.
Maar dat komt door je enthousiasME.

17 jaar getrouwd geweest met een lerares :+

Dat moet uit de hand en dat doe ik liever niet in de avond met moeie handen, maar het gaat vast goed komen!

Meestal doe ik dat (ook voor experimenteerprinten) door een vel grof schuurpapier op een vlakke ondergrond te leggen en de print er dan rechtopstand een paar keer overheen halen.

Aan het begin van de tweede dag waren de bakjes al wat leger.

Uiteindelijk heb ik dan versleten vloerbedekking en een doos vol kits.

daar gaat de winst, nieuwe vloerbedekking halen :P

Op 13 maart 2016 19:39:37 schreef MAH:Uiteindelijk heb ik dan versleten vloerbedekking en een doos vol kits.

En spijt dat je hier ooit aan begonnen bent? :-P

Op 13 maart 2016 12:08:39 schreef bprosman:
[...]
Meestal doe ik dat (ook voor experimenteerprinten) door een vel grof schuurpapier op een vlakke ondergrond te leggen en de print er dan rechtopstand een paar keer overheen halen.

Een dikke glasplaat werkt uitstekend, als je geen vlakplaat hebt...

Na eindeloos bestellen, knippen, samenstellen, adressen invoeren, betalingen bijhouden, enveloppen maken, etc etc is de actie is nu bijna afgerond!
Ik heb zojuist alle bestellingen die per post in Nederland verstuurd moesten worden naar de post gebracht. De Belgische deelnemers moeten nog heel iets langer wachten want die post wordt dit weekend over de grens gezet. Hierdoor konden de verzendkosten een stuk lager blijven. Dus, allemaal de postbode opwachten.

Iedereen die het morgen komt afhalen: zoek de stand op, we staan op de bovenrand. Op dezelfde plaats als vorig jaar en het jaar daarvoor. Het handigst is natuurlijk als je mij of Guido even opzoekt. Zo zie ik er ongeveer uit ;) www.heroesadvies.nl/over-mij

Degenen die hebben aangegeven dat ze het graag bij mij thuis willen ophalen, stuur even een mailtje met de tijden dat je kan. Bij voorkeur komende week, eventueel kan vanavond ook nog voor iedereen die erg ongeduldig is ;)

Er komt een topic beschikbaar waar je vragen kan plaatsen en we zien ook graag de foto's voorbij komen van jullie complete projecten. Ten slotte wil ik iedereen veel plezier wensen en ook HEEL ERG BEDANKT voor de donaties!!!

Da's mooi man !
en welk is nu het meest recentste schema ?

Zie de envelop wel verschijnen, jullie natuurlijk ook hartelijk bedankt.
Misschien een handig idee om de projecten en vragen in het al reeds bestaande CO voedings topic te plaatsen. Staan al een aantal vragen/antwoorden/ideeën in.

edit:
Ook hier vandaag in de brievenbus ontvangen.

[Bericht gewijzigd door MdBruin op (11%)]

Oei de kat in de brievenbus als dat maar goed gaat.
Alhoewel het is toch geen kat in de zak? ;-)

Ok print ontvangen. Ziet er strak uit.
Wordt een hobby weekend.

Zo, net in mijn brievenbus, een heel mooi pakketje.
Gaat een leuk weekend worden.:9
Mijn linuxdoosje en mijn fototoestel spelen weer lief met elkaar, dus foto's gaan komen!

Zijn de printen naar België al verzonden? (heb nog steeds niets ontvangen)

Op 25 maart 2016 20:09:53 schreef Stynus:
Zijn de printen naar België al verzonden? (heb nog steeds niets ontvangen)

Ik ook niet. Ben ongeduldig aan het wachten :)

't Zou kunnen, gezien de situatie, dat een en ander wat langer wordt opgehouden bij De Post, vooral elektronica ;(

Zaventem zal zeker ook een struikelblok kunnen zijn.

Allemaal erg triest...

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (26%)]