circuit-encyclopedia werkt niet?

Deze site [[knip]] komt onder meer namen voor op het www. Het lijkt erop dat er ontzettend veel docu op staat, evenwel heb ik nog nooit ook maar één letter kunnen downloaden.
Is de site niet meer actief, of is het helemaal fake. Heeft iemand wel eens succes gehad.
Op Elektrotanya en ESI vind je niet alles, maar wat ze aangeven kun je wel downloaden,
Buzzy

---mod edit---
link verwijderd

[Bericht gewijzigd door GJ_ op woensdag 19 oktober 2016 11:13:06 (12%)

Arco

Special Member

Topictitel 'Site' is niet echt zinvol en/of duidelijk...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
High met Henk

Special Member

de site waar naar gelinkt wordt ook niet: ALLES is er in 2 dagen op gezet volgens de info en idd geen download links. Lijkt mij iig een hoax. Ben er in het verleden ook al eens paar keer beland. nooit verder gekomen, maar je moet altijd wel iets van oftware"downloaden, anders zou het niet werken.

Dat doen we dus even niet.....

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
GJ_

Moderator

Gewoon wegblijven.
Error code: SSL_ERROR_INTERNAL_ERROR_ALERT

Die zelfde Chinezen hebben meerdere websites die eerst je zakken leegkloppen en vervolgens gewoon verdwijnen. Je hebt er dus echt niks te zoeken.

maartenbakker

Golden Member

Hij doet het opzich wel, voor ongeveer 1 op de 100 schemata die je zoekt ofzo. Ik heb er in elk geval ooit wel een paar keer een werkende link gehad. Er zijn meerdere varianten, nodeloos om te zeggen dat je alleen de gratis variant moet proberen en dat je voor de zekerheid maar wel een internetsecuritypakket moet gebruiken als je twijfelt (algemene tip). Nee heb je, ja kun je krijgen.

Op 19 oktober 2016 10:56:52 schreef High met Henk:
de site waar naar gelinkt wordt ook niet: ALLES is er in 2 dagen op gezet volgens de info en idd geen download links. Lijkt mij iig een hoax. Ben er in het verleden ook al eens paar keer beland. nooit verder gekomen, maar je moet altijd wel iets van oftware"downloaden, anders zou het niet werken.

Dat doen we dus even niet.....

Software heb ik nog nooit hoeven downloaden, maar je moet wel op de juiste link klikken en op de pagina die je dan krijgt ook weer op de juiste link. En dan dus iets van 99% kans dat hij zegt dat de link niet werkt. Maar je krijgt verder geen malware binnen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."