pioneer vsx 920 internet radio probleem

Heb nu een pioneer receiver vsx920 waar ik geen internet radio op ga krijgen.
Geeft error verbinding is een bekend probleem als zo op internet lees maar vind niet de oplossing iemand wel ervaring wat ik zou moeten instellen ?

Op 17 november 2018 20:04:26 schreef vraag1:
Heb nu een pioneer receiver vsx920 waar ik geen internet radio op ga krijgen.
Geeft error verbinding is een bekend probleem als zo op internet lees maar vind niet de oplossing iemand wel ervaring wat ik zou moeten instellen ?

Hoi ,

Een vriend van mij die heeft een herstel service voor oa Piioneer. Dit is de website http://www.servicecentergent.be/nl

En daar kunnen ze je vast wel helpen. Als je een mailtje stuurt ? zeg dan dat je de groeten moet doen van Herman aan Frank das de zaakvoeder. Je zal vast wel een antwoordje terug krijgen.

oke dan je zal proberen dank je

[Bericht gewijzigd door vraag1 op zondag 18 november 2018 11:52:19 (15%)

Helaas kon hij me niet helpen

Nu heb ik de receiver aan gesloten via lan met me laptop
en krijg dan te zien LAN-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie.

Wat kan ik hier nu nog aan veranderen heb de receiver al een reset gegeven maar helpt niks

mel

Golden Member

Is het een DHCP adres? of moet je het een vast adres ingeven?
En is er een manier om het te configureren?

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
pa3gws

Golden Member

Staat in de router/modem het MAC adres filter aan?

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Als je nu via de PC op de radio kunt inloggen, dan weet je dus het IP adres. Dat adres moet wel in dezelfde range liggen als de rest van je netwerk. Vaak is dat 192.168.1.xx of iets anders als je dat zelf veranderd hebt. Als de radio DHCP aan heeft staan dan krijg je dat vanzelf goed.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein