Via perpetuum mobile magneet stroom maken

Dit topic is gesloten

Op 23 januari 2019 23:05:10 schreef BernardV:
[...]
Dank je voor deze info, heb even gezocht :)
Hij doet me denken aan onze eigen "Jan Sloot" :)

Is weliswaar off-topic, maar daar denk ik vaak aan als ik deze posting weer doorwerk. En daar mocht, om logische redenen, ook niets (helemaal) open maar daar hebben veel mensen bijgezeten met voldoende kennis die verklaarden dat dit absoluut niet mogelijk was met de toenmalige stand van de techniek. Zelfs nu, dik 20 jaar later, met een SSD en moderne processor zou je nog meer vertraging hebben dan destijds (als de verhalen maar enigszins kloppen).

Het is bijna een nieuw topic waardig om daarover te gaan praten ( volgens mij zijn die er al), maar in mijn ogen is het precies hetzelfde “ik laat iets zien wat niet kan, maar ik heb wel 99% van de mensen achter me omdat die het niet snappen”

Henry S.

Moderator

Dat heeft de katholieke kerk ook eeuwen gedaan ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Tidak Ada

Golden Member

Op 23 januari 2019 22:54:43 schreef Lambiek:
Ik ken grumpie niet, dus zou het niet weten. :)

Hebben ze je vroeger nooit Sneeuwwitje voorgelezen, of ben je doelbewust slechts met Suske en Wiske grootgebracht?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Lambiek

Special Member

Op 24 januari 2019 00:58:27 schreef Tidak Ada:
Hebben ze je vroeger nooit Sneeuwwitje voorgelezen,

Misschien wel,.......

of ben je doelbewust slechts met Suske en Wiske grootgebracht.

Ha, Ha.... :) :) :)

Niet doelbewust, maar heb het vroeger wel veel gelezen.

Maar we dwalen af.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
mel

Golden Member

Op 23 januari 2019 23:33:14 schreef BernardV:
Het is bijna een nieuw topic waardig om daarover te gaan praten ( volgens mij zijn die er al), maar in mijn ogen is het precies hetzelfde “ik laat iets zien wat niet kan, maar ik heb wel 99% van de mensen achter me omdat die het niet snappen”

Dat doet de regering toch al jaren? :P

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Op 23 januari 2019 23:33:14 schreef BernardV:
Het is bijna een nieuw topic waardig om daarover te gaan praten ( volgens mij zijn die er al), maar in mijn ogen is het precies hetzelfde “ik laat iets zien wat niet kan, maar ik heb wel 99% van de mensen achter me omdat die het niet snappen”

Echt passen doet dit niet. Ik denk niet dat iemand hier op CO in die onzin gelooft.

Anoniem

Elk zijn geloof.
Er zijn er des te meer die geloven dat rommelen met de 555 en 741 hen
vandaag nog aanzien als elektronicus verzekert. :-)

Groetjes,
Grumpy

Sine

Moderator

We konden denk ik allemaal wel voorspellen waar dit zou eindigen ...

Dit topic is gesloten