He laserfreaks,

5 Watt groene argon is dat genoeg???
13KW en waterkoeling voor mijn Spectra Physics 2016,helaas dat hij zo'n 2m is.
Ik wil hem kwijt met alles erop en eraan.teab

Groeten Pro,

Op 13 maart 2005 03:30:57 schreef Laserist:
[...]

Dat vond ik ook al zo raar, ik mail je hoe we het af kunnen handelen zei je opeens dat je ze al opgestuurt had, zonder me van te voren op de hoogte te stellen, hoe kan ik dan aan nemen dat je ze daadwerkelijk maanden geleden toen verstuurt hebt? Je kan het net zo goed uit je duim zuigen.

Maargoed ik heb dus niets ontvangen, ik vind het kwalijk dat je zomaar (volgens jou) het opgestuurt hebt, zonder me even erover in te lichten, aangezien je langs zou komen (waarover ik ook al een paar keer heb moeten mailen voor je na maanden reageerde)

Ik weet niet eens naar welk adres je hem gestuurt hebt. Je kunt trouwens bij tpg een formulier krijgen waarmee je navraag kunt doen van vermissing.

Ten eerste ik heb je verteld dat ik ze ging versturen. ten tweede ga ik niet voor 10 euro diesel in de bus gooien om voor 2 kleine spiegels naar vianen te rijden. heb gezegd dat ik wel ff zou bellen als ik in de buurt was en dan eventueel zou aankomen. Omdat ik niks van je hoorde heb ik ook niet meer gebeld

Een formulier van vermissing heeft weinig nut na zo'n tijd. je had dit eerder aan moeten geven want ik ben er vanuitgegeaan dat je ze dus al had.

mocht je dus nog klachten hebben adviseer ik je zelf contavt op te nemen met tpg en je te beroepen op de verzekering van de zending, want alle pakketten die ik verstuur hebben een standaard verzekering tot 400 euro.

als laatste zou je me een foto sturen waarop te zien was wat de barst was op de spiegels want ik heb het je toen ook al verteld. Het lijkt me sterk dat er iets mee gebeurt. de paketten worden hier alijd goed verpakt

Zie maar.

tja argon's zijn wel leuk maar zwaar onpraktische helaas is het een multiline ?

Op 13 maart 2005 05:41:36 schreef Pro:
He laserfreaks,

5 Watt groene argon is dat genoeg???
13KW en waterkoeling voor mijn Spectra Physics 2016,helaas dat hij zo'n 2m is.
Ik wil hem kwijt met alles erop en eraan.teab

Groeten Pro,

Hey Pro,

En wat moet die op gaan leveren en wat zijn zn branduren?.

Op 11 maart 2005 14:37:22 schreef Mirage Group:
CT6800HP 1X Galvo 1Y Galvo incl spiegels. en mounth 400 euro. dit is zonder drivers.
Medialas verkoopt de drivers voor ong 400 euro.

snelheid ong 30K ilda 80graden

Specs1

Specs2

wat kost het setje nieuw? en hoe oud is deze? groetjes

Op 13 maart 2005 10:07:13 schreef Mirage Group:
[...]

Ten eerste ik heb je verteld dat ik ze ging versturen. ten tweede ga ik niet voor 10 euro diesel in de bus gooien om voor 2 kleine spiegels naar vianen te rijden. heb gezegd dat ik wel ff zou bellen als ik in de buurt was en dan eventueel zou aankomen. Omdat ik niks van je hoorde heb ik ook niet meer gebeld

Een formulier van vermissing heeft weinig nut na zo'n tijd. je had dit eerder aan moeten geven want ik ben er vanuitgegeaan dat je ze dus al had.

mocht je dus nog klachten hebben adviseer ik je zelf contavt op te nemen met tpg en je te beroepen op de verzekering van de zending, want alle pakketten die ik verstuur hebben een standaard verzekering tot 400 euro.

als laatste zou je me een foto sturen waarop te zien was wat de barst was op de spiegels want ik heb het je toen ook al verteld. Het lijkt me sterk dat er iets mee gebeurt. de paketten worden hier alijd goed verpakt

Zie maar.

Hoe ga ik TPG vertellen om welk pakket het gaat?????

Je hebt het trouwens helemaal niet gehad over een foto maken.

Jou paketten goed verpakt? Je had de spiegels niet vast gezet in het pakket, zodat ze los tegen elkaar konden stoten.

BTW je zei niet het lijkt je sterk, maar je zei tegen mij dat ze wel vaker niet opletten met de post en er iets stuk gaat.

....
kan dit niet per mail? ik erger me een beetje aan deze (voor mij niet nuttige) posts.

Op 13 maart 2005 16:49:27 schreef hilbren:
....
kan dit niet per mail? ik erger me een beetje aan deze (voor mij niet nuttige) posts.

Dat is het probleem juist, hij reageert niet of na een halfjaar pas per mail, sorry voor de vervuiling idd.

Dan maar weer eens iets positiefs:
Voor wie ze nog niet had gezien zijn hier weer wat plaatjes van m'n "Guido-MOT1" scannertje in de huiskamer.
http://www.rem-fx.nl/scoob/images/hp001.jpg
Dubbelhoekig vierkant
http://www.rem-fx.nl/scoob/images/hp002.jpg
Square vortex (komt niet helemaal uit de verf...)
http://www.rem-fx.nl/scoob/images/hp004.jpg
Dotted Square

Ik zal binnenkort eens wat MOT-files online zetten. :) Altijd leuk om beetje mee te rommelen...

ziet er goed uit marco

had trouwens je site al in me links staan

http://www.martyn3d.speedxs.nl/

Scoob, graag zie ik de MOT files waar je die foto's mee gemaakt hebt! :D

Heb zelf ook aantal vragen over je dac (heb de zelfde), mag ik evt je msn oid?

Op 13 maart 2005 15:23:45 schreef Beech:
[...]

wat kost het setje nieuw? en hoe oud is deze? groetjes

Volgens mij kost een setje nieuw v.a. 1900 euro incl drivers. scanners zijn van 2000

He Mirage group,

Ik weet niet hoeveel uren hij heeft gewerkt,zit geen teller op de buis of ergens anders.
Wel weet ik dat hij op het NatLab heeft gewerkt in opstelling voor Extreme UV.
De spiegels zien er nog goed uit en niet half weg gefikt,heb ook een prisma en andere
spiegels.

Kompleet bestaat de set uit:Luchtreiniger,filter,remote,voeding,laserkop,trafo en
nog wat klein spul.
Wat zeg je van 3000,- met laserkop 164 SP kado.
Wel komen halen en spierballen meebrengen:-))

Groeten Pro,

Lol altijd leuk oud natlab spul
beetje duur alleen voor iets waar je niet eens van weet hoeveel uur dr op zit en wat de huidige output power is

[Bericht gewijzigd door ledfreak op ]

ik heb nog een spiegel nodig die rood spiegelt en groen doorlaat, heeft iemand nog zoiets liggen?

Op 14 maart 2005 09:00:40 schreef hilbren:
ik heb nog een spiegel nodig die rood spiegelt en groen doorlaat, heeft iemand nog zoiets liggen?

zoek ik inderdaad ook nog steeds :D

kan je toch gewoon online bestellen

Op 14 maart 2005 10:36:55 schreef ledfreak:
kan je toch gewoon online bestellen

geef dan gelijk een linkje oid....

Op 14 maart 2005 14:52:19 schreef hilbren:
[...]
geef dan gelijk een linkje oid....

hhihi lol moet ik alles voor gaan kouwen ;)
zal vanavond wel ff linkje posten zit nu op het werk ;)

nouja ik heb zelf wel wat online shops gevonden, maar ik doelde eigenlijk meer op een tweedehands spiegel ;)

maargoed als jij een nederlandse of duitse webshop weet die voordelig van die spiegels kan leveren...

even voor de duidelijkheid, dit wil ik gaan doen:
http://home.hccnet.nl/g.c.van.doorn/I/laser/7Genesis.jpg

[Bericht gewijzigd door hilbren op ]

Op 14 maart 2005 19:16:46 schreef hilbren:
nouja ik heb zelf wel wat online shops gevonden, maar ik doelde eigenlijk meer op een tweedehands spiegel ;)

maargoed als jij een nederlandse of duitse webshop weet die voordelig van die spiegels kan leveren...

even voor de duidelijkheid, dit wil ik gaan doen:
http://home.hccnet.nl/g.c.van.doorn/I/laser/7Genesis.jpg

ja precies daar ging ik al vanuit dat het zoiets moest worden

Op 13 maart 2005 23:44:02 schreef Jelmer:
Scoob, graag zie ik de MOT files waar je die foto's mee gemaakt hebt! :D

Heb zelf ook aantal vragen over je dac (heb de zelfde), mag ik evt je msn oid?

Ik heb geen MSN :o
Ik zit trouwens alleen 's-avonds laat FF achter de PC want ik ben aan het verbouwen en verder is het ook erg druk :)
De mailform op mijn website(in aanbouw) lees ik wel zo veel mogelijk.
Binnenkort zal ik nog wat fotootjes bijmaken, dan zie je er hier ook vast wel weer een paar verschijnen.

@Ledfreak:
Thanx

@hilbren:
Ik heb zelf wel een soort kristal, een blokje van 2 prisma's tegen elkaar, die ook hetzelfde doet. Ik ben nog steeds driftig op zoek naar een hele goedkope 50mW, 635Nm of 650Nm rood module...

[Bericht gewijzigd door Scoob op ]

Even een nieuwe site over lasershow-veiligheid die een vriend linkte.

Wat denken jullie er van ? :)

Hoi jongs,

Wat is jullie redelijke bod dan??
Kijk maar eens wat hij bij anderen kost!!

Grt Pro