Ik heb het probleem dat ik mijn gegevens niet aan kan passen:

Fatal error: Call to undefined function: updatesession() in /opt/domain/www.circuitsonline.net/HTML/my/change.php on line 122

Ik wilde graag mijn email bijwerken ;)

heb het ook eens geprobeerd, bij mij kan het ook niet, krijg ook deze foutmelding;

Fatal error: Call to undefined function: updatesession() in /opt/domain/www.circuitsonline.net/HTML/my/change.php on line 122

Ik idem, via welke provider zitten jullie? Ik via tiscali...

Dat maakt niks uit het is een PHP error

Tuurlijk maakt je provider niet uit, gewoon een foutje in de programmatie.

Er zijn de laatste tijd al veel mysterieuze zaken aan de gang op het forum. Zo nu en dan vallen er allerlei functies uit, maar hij blijft het nog wel zo'n beetje doen.

Doet me trouwens denken aan de flim Braindead.

Het valt me trouwens ook op dat de dingen die ik al gelezen heb nog steeds een rood ledje hebben, terwijl die allang vaag moeten zijn geworden.

[Bericht gewijzigd door zweetvoetje op ]

Op 25 maart 2005 18:51:01 schreef zweetvoetje:
Doet me trouwens denken aan de flim Braindead.

Bloeddorstige moderatoren die uit de dood zijn opgestaan verwoesten nu de site?
Zie de link niet zo...

Links maken werkt ook niet meer.:'(

Ledjes probleem heb ik ook al een tijdje! En de koekjestrommel is al drie keer leeggegooid.

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op ]

Heb je m gezien?

erg leuk, zombies door de grasmaaier :D

Ik heb dat ledjes probleem ook sinds een aantal dagen. Ik dacht al dat het aan mij lag :)

De fout bij het wijzigen van je gegevens is opgelost.
En de LED'jes lijken inderdaad niet meer uit te gaan, hier ga ik nog naar kijken.

Al sinds woensdag zeker?
Dacht ook dat het aan mij lag, vooral omdat ik een probleem had met twee computers in het netwerk die beide hetzelfde IP-adres hadden.:+

/edit: ik zie net dat er naar gekeken gaat worden. Dank u, want ik werd gek van alles drie keer lezen omdat ik niet meer wist waar ik gebleven was...

Op 25 maart 2005 18:51:01 schreef zweetvoetje:
Er zijn de laatste tijd al veel mysterieuze zaken aan de gang op het forum. Zo nu en dan vallen er allerlei functies uit, maar hij blijft het nog wel zo'n beetje doen.

dat valt ook best wel mee ;)

@Jeroen, wil net proberen of ik de link nog werkend krijg, zie ik dat het niet meer kan omdat jij het al geprobeert heb?
Het is nou niet zo'n electro-onderwerp, maar toch vreemd dat die link niet werkt, als je hem knipt en plakt doet ie het wel. Nog een foutje in een script? Of omdat het een pagina in het cache van google is?

Op 25 maart 2005 21:51:45 schreef Jeroen Boere:
[...]

dat valt ook best wel mee ;)

Nou, dat weet ik nog zo net niet. Links willen niet. je kan je gegevens niet meer aanpassen, oude topics blijven nog steeds als nieuw staan (zeer irritant). Wat zal het volgende worden?
Ik houd mijn hart vast. :p

het volgende? crash van de forumsoftware, plunderen!!! (webruimte is schaars tegenwoordig)