Iemand tegen zichzelf beschermen

fred101

Golden Member

Dat je niet weet wat de specs van een meetzender zijn wil niet zeggen dat je verder niets weet. Hoeveel "gevorderde" weten hier wat alle DMM specs betekenen en hoe de meter de boel kan beinvloeden ? Aardig wat TV monteurs
hebben ook geen diepgaande kennis terwijl TVs best complex zijn.

Daarnaast is afregelen mbv een manual iets heel anders dan een radio ontwerpen of repareren.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

@FET: Ja ik heb hem op engels staan. Daar heb ik de spellingscontrole meer nodig. En ik zou willen instellen "op CO moet ie op nederlands" maar ik kan hem alleen globaal instellen. Na hem in het begin een paar keer heen en weer te hebben gezet ben ik op "staat op engels" blijven hangen en heb ik bij vrijwel ieder woord hier een rood kringeltje.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
benleentje

Golden Member

Ik meen dat de taalherkenning een tijdje automatisch schakelde tussen Engels en Nederlands maar nu zie ik dat niet meer. Dat zelf bewust steeds omschakelen is erg vervelend en ben ik ook mee gestopt, hoewel dat op mijn telefoon een stuk makkelijker werkt en via de PC weet ik het niet eens zou ik weer moeten opzoeken.

Hoeveel "gevorderde" weten hier wat alle DMM specs betekenen en hoe de meter de boel kan beïnvloeden ? Aardig wat TV monteurs

Precies ik weet de meest belangrijke spec's wel maar van hoe een meetapparaat je meting beïnvloed leer ik hier op CO steeds iets bij.

Laatst nog geleerd dat de bandbreedte van je scope de maximale bandbreedte is maar die word beïnvloed door je probe en die samen hebben weer invloed op je meting als je tegen de maximale bandbreedte van probe + scope aanloopt

[Bericht gewijzigd door benleentje op donderdag 29 oktober 2020 16:21:55 (44%)

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.