maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
electron920
Everything should be as simple as possible, but not simpler.
Ha Camino1,
Wat is de toepassing de Philips kan in het lage bereik tot 2 MHz meten en heeft een uitgang !
Als dat niet strikt noodzakelijk is dan heb ik waarschijnlijk wel een meter voor je.
Groet,
Henk.
Op 17 april 2022 14:26:54 schreef Camino1:
De uitgang en de grote , nauwkeurige zijn belangrijk .Ruisgetal meten is de toepassing.
Voor ruisgetalmeting gebruikten we bij Philips de UPM-550 van Sennheiser (al lang obsolete).Daar zaten ook diverse gehoormatige filters in.
Neutrik had ook zoiets, de A2
rob040
Golden Member
electron920
Everything should be as simple as possible, but not simpler.
Ha Camino1,
Helder dan is een PM2454 redelijk maar ook redelijk temperatuur gevoelig ( ouderdom ) dat is te verbeteren,
maar dan zou ik voor iets anders kijken.
Ik heb een meter die ik er voor gebruikt heb daar zitten een aantal filters (integrators ) in om,
de meet constante te wijzigen !
Teven is er een log uitgang om bijvoorbeeld de audiokaart aan te sturen geef mij even tijd om een foto te maken.
@buzzy,
Die heb ik hier ook incl. de audio weegfilters.
Groet,
Henk.
Op 17 april 2022 14:23:31 schreef kris van damme:
ik denk dat ik nog een pm2554 (de opvolger) op overschot heb.moet ik eens kijken?
Ja heel erg graag.
Op 17 april 2022 14:23:31 schreef kris van damme:
ik denk dat ik nog een pm2554 (de opvolger) op overschot heb.moet ik eens kijken?
Ja heel erg graag.
Heb je nog wat gevonden?
Op 17 april 2022 15:50:26 schreef electron920:
@buzzy,Die heb ik hier ook incl. de audio weegfilters.[bijlage]
Groet,
Henk.
Die heb ik helaas nooit kunnen lospeuteren uit de surplus voorraad van mijn oude baas 
@krisvandamme Heb jij nog wat gevonden?
De 2454 zonder B heeft toch een aantal voordelen. Zoals de fast/ slow schakelaar.
Dus nog steeds op zoek. PM2554 is moderner.
Wie o wie?
Camino,
Zet je mail openbaar, dan kunnen mensen ook contact met je opnemen.
En/of zet even een zoekertje in https://www.circuitsonline.net/aanbod]V&A dat is ook de plek voor dit soort vragen.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (0%)]
)