Harman Kardon AVR 365 Video Output

Hallo,

Ik heb een Harman Kardon AVR 365 7.1 Audio Versterker, deze geeft pixel achtig beeld op de hdmi output (zie bijlages). Aan welk component kan dit liggen, en wat zou er kapot kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Heb je de tv en bronnen al uitgesloten?

Ja dat heb ik gedaan, TV is niet het probleem. Alle hdmi poorten getest, overal hetzelfde beeld. Andere apparaten hebben geen problemen op de HDMI ingangen. Tevens ligt het ook niet aan de input hdmi ingangen van de versterker, iedere ingang heeft hetzelfde beeld.
Het beeld is ook heel slecht als ik hem op bijvoorbeeld op de internet radio zet (die bijlage)

Als het steeds voorkomt met dat ding ertussen, alle ingangen op de HDMI-ingangen van die versterker hetzelfde euvel vertonen en andere apparaten wél correct functioneren, ga ik JUIST de TV verdenken...

Sluit die eens rechtstreeks op dezelfde bron aan.

[Bericht gewijzigd door weardguy op zaterdag 2 juli 2022 16:18:05 (12%)

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.

Ik denk dat ik het verkeerd verwoord heb. Als ik de HDMI out van de versterker op een andere tv/monitor aansluit is het hetzelfde beeld.

Alle HDMI ingangen op de TV geven geen problemen met andere apparaten. Alleen de versterker geeft dit beeld op alle HDMI ingangen op de TV. Dus dan moet het in de versterker zitten.