censuur???

Dit topic is gesloten

Anoniem

De HF rubriek wordt de laatste tijd enkel nog gebruikt door enkele zendamateurs die zich uitsluitend bezig houden met illegale praktijken, namelijk met het experimenteren in de fm radio omroepband.

Ik stelde de vraag waarom ze hun hf kennis niet bijwerken door experimenten te doen in de hen toegewezen amateurbanden waar ze daartoe gemachtigd zijn .

Haast onmiddellijk kreeg ik van Henry S een strenge en vette waarschuwing om op te houden met trollen en het topic te verpesten.
Al mijn terechte opmerkingen of vragen daarrond werden verwijderd.

Ik vergeleek het met mijn volkstuintje. Als ik dat liet braakliggen en mijn prei plantte in een ander perceel wat niet van mij is, zou men zich ook vragen stellen.
Ik moet ook denken aan toen ik sportschutter was. Een aantal handelaars waren ook lid, maar kwamen maar om de zes maand eens schieten.

Hun vergunning was gewoon een dekmantel voor het wapenbezit ter verdediging en de schutterssport kon hen niks verdommen.
De echte sportschutters stelden zich daarbij ook vragen.

Als dàt de nieuwe generatie zendamateurs zijn, pirateren met vergunning als dekmantel en als dat dan nog geduld en gestimuleerd wordt door medeamateurs en terechte kritiek onder tafel geveegd wordt, dan vind ik het hoog tijd dat die Augiasstal eens uitgemest wordt.
Zo, dat moest er even uit. Hopelijk leest iemand het vooraleer het verwijderd wordt :-)

GJ_

Moderator

Er is volgens mij één opmerking verwijderd die je maakte nadat je een waarschuwing kreeg.

Of dit terecht is of niet mag je, als je daar behoefte aan hebt, met Henry uitvechten per mail.

Henry S.

Moderator

GD: Je vraag was de zoveelste vraag naar *de bekende weg. Die vragen zijn imo niet belangstellend, maar alleen bedoeld om een stuk vuurwerk in een kruitvat te gooien met de hoop op reakties die je eigen ego strelen. En daar op doordrammen is nooit een goed idee. Toevallig nu in een HF topic, maar het had net zo goed in een ander topic kunnen zijn.

*Dit heb je vaker gedaan: https://www.circuitsonline.net/forum/search?query=&mode=and&st…
https://www.circuitsonline.net/forum/search?query=&mode=and&st…

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten