Software voor recto verso scannen

Dit topic is gesloten

Hallo,
Kent er iemand gratie software om Recto verso te kunnen scannen vooraleer op te slaan? Momenteel enkel betalende programmas gedownload. Windows 10 platform. Het is een Flatbed Hp 3833 scanner
Dank bij voorbaat.

Arco

Special Member

Kan die HP niet dubbelzijdig scannen dan? (mijn Brother scant dubbelzijdig en slaat het dan op als 1 of 2 files, jpg, png, pdf,...)
Dubbelzijdig scannen of duplex is wat gangbaarder om te gebruiken, recto verso weet waarschijnlijk bijna niemand wat dat is. (ik had er ook nog nooit van gehoord)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
buckfast_beekeeper

Golden Member

Recto verso in België heel gangbaar. Veronderstel dus dat TS een landgenoot is.

Ik heb geen scanner meer, doe dit op het werk op een professionele netwerkprinter scanner.

Maar de software van mijn vroegere scanner kon dat perfect. Eerst 1 kant scannen en omdraaien en volgende. Zo kon je een heel boek doen. Gewoon volgende scan klikken en verder gaan.

[Bericht gewijzigd door buckfast_beekeeper op zaterdag 14 januari 2023 17:23:18 (64%)

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
bprosman

Golden Member

Op 14 januari 2023 16:57:55 schreef Seppe69:
Hallo,
Kent er iemand gratie software om Recto verso te kunnen scannen vooraleer op te slaan? Momenteel enkel betalende programmas gedownload. Windows 10 platform. Het is een Flatbed Hp 3833 scanner
Dank bij voorbaat.

Kan Paperport dat niet ? Dat krijg je bij veel scanners kado en is ook "in het circuit" nog wel te vinden.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Naps2 batchscan?

Blijft enkelvoudig scannen en samenvoegen
Voor hele pakketten begin je gewoon niet met een flatbed scanner

Arco

Special Member

Mijn Brother is ook een flatbed: de software voor automatisch dubbelzijdig zit er standaard bij...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
bprosman

Golden Member

Op 14 januari 2023 17:37:09 schreef Arco:
Mijn Brother is ook een flatbed: de software voor automatisch dubbelzijdig zit er standaard bij...

Bij mij ook , ook voor het aan elkaar plakken van 2 A4'tjes tot een A3

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Henry S.

Moderator

Ik zie geen enkele link met elektronica.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten