Ik heb 2 jaar gelden zo een kitje op ali gekocht. Als je daar de 78m12 en 79M12 vervangt door een 78M09 en 79M09 dan heb je precies wat je nodig hebt.

https://nl.aliexpress.com/item/1005004676293468.html?spm=a2g0o.product…

Op 11 februari 2023 22:18:35 schreef plura:
Maar ik merk aan de toon dat ik dit zelf maar eens ga uitzoeken.

Je bent (bij lange na) niet de eerste die een vraag stelt die niet beantwoord kan worden omdat je veel te weinig info verschaft.

Antwoord op je vraag: Een tweede batterij is het makkelijkst. Iets met een DCDC converter, dat kan.

Beste , ik kan het zeer waarderen dat jullie mee willen denken. Heb de tekening nog niet af ga er morgrn aan door. ( niet lachen maar ik dacht dat misschien een max1044 me kan helpen).
Fijn weekend en met vriendelijke groet erik.

Ik heb hier een schema van internet, met gebruik van 2 tda1022 , ik gebruik er 1. Maar hier is ook de voeding + 9 -9.
Voor delay is de tda1022 wel wat minimaal.
Nu ben ik een groot fan van de blog van jvs en daar is ook een schema met tda1022 te vinden. Waarschijnlijk ben ik veel moeilijker asn het denken dan noodzakelijk is.
Mvg erik

De -9V wordt alleen gebruikt om de TL084 te voeden, het verbruik zal minder dan 10mA zijn.
Die negatieve spanning is is eenvoudig te maken met de schakeling die ik al eerder voorstelde.

Op 19 februari 2023 00:30:00 schreef Thevel:
De -9V wordt alleen gebruikt om de TL084 te voeden, het verbruik zal minder dan 10mA zijn.
Die negatieve spanning is is eenvoudig te maken met de schakeling die ik al eerder voorstelde.

En met een beetje goede wil bouw je de schakeling rond de TL082 ook zo om dat die op een enkele spanning kan werken. Paar weerstandjes en een paar C-tjes. Draait het hele ding op 9 Volt.

Beste Thevel , dat advies ga ik opvolgen.
Ik zal zeker nog laten weten , hoe dat is gegaan.
Hartelijk dank aan ieder die meedacht.
Mvg erik