Beste crew van CO,
klopt het dat circuitsonline vanaf heden geen banner vrije site meer is???? Ik moet zeggen dat ik jullie keuze respecteer maar het trekt wel je aandacht zo in je ooghoek hoor!
groetjes
Tedde
Ik vind hem ook erg opvallend (te opvallend). Maar als het nodig is om CO overeind te houden moeten we er maar mee leren leven.
Alain
Webhoster
Soortgelijke sites als circuitsonline.net staan vaak vol met grote (flash) banners waar je continu omheen moet klikken... Dan valt zo'n klein bannertje - op een toch altijd al lege plek - wel mee toch?
klein is fijn
Moderator
Als je al vrij lang niets gewend ben dan kan het kleinste ding voor irritatie zorgen...
Was zelf altijd heel blij met CO als bannervrije site, maarja, zoals gezegd, er is ook geld voor nodig.
Zal wel, maar als ik uit het raam spring ga jij mij echt niet achterna Alain!
En dat soort lollige flash-sites mijd ik als de neten!
Als dat de toekomst gaat worden van CO is Eat-Out!
Het zal wel wennen, maar de eerste "vlek" doet altijd het meest zeer.
MvgEat
Als er geld nodig is denk ik dat het nuttiger is nog een keer een een vrijwillige bijdrage te vragen. Dit doen veel mensen eerder dan iets via een banner..
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Op 26 mei 2005 23:03:07 schreef ripkip:
Als er geld nodig is denk ik dat het nuttiger is nog een keer een een vrijwillige bijdrage te vragen. Dit doen veel mensen eerder dan iets via een banner..
Ja, nog liever een abonnement dan reclame, is meteen een kuur tegen het JosVanMiegem effect.
Maar ik spreek voor mijzelf...Maar de keuze blijft aan de CO gebruikers(=CO!).
Mvgeat
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 26 mei 2005 22:36:02 schreef ripkip:
Beste crew van CO,klopt het dat circuitsonline vanaf heden geen banner vrije site meer is????
Tedde
CO had al een banner hoor, rechtsbovenaan... Shockmedia 
maar hosting is niet gratis, dus moet er een bron van inkomsten zijn.
en neen, we willen geen bannersite worden.
wij (co-team) zijn van mening dat deze banner KAN. het is niet overdreven groot, de banner is reclame voor een betrouwbaar product en het is geen belemering voor het gebruik van CO (de site is er niet onduidelijker in gebruik op geworden)
Zou er alleen wel een enter kunnen tussen het blokje met status en de banner. Dit is volgens mij wel iets aangenamer dan valt hij iets minder op. Tenminste dat denk ik 
Als er mensen zijn die een vrijwillige bijdrage willen storten?
Postgiro 287 55 27 t.n.v. H. Welther onder vermelding "Donatie Circuits Online".
Ik zorg er voor dat de centjes bij de Webmaster (Jeroen Vreuls) terecht komen.
Op 26 mei 2005 23:12:27 schreef Jeroen Boere:
[...]CO had al een banner hoor, rechtsbovenaan... Shockmedia
maar hosting is niet gratis, dus moet er een bron van inkomsten zijn.
en neen, we willen geen bannersite worden.
wij (co-team) zijn van mening dat deze banner KAN. het is niet overdreven groot, de banner is reclame voor een betrouwbaar product en het is geen belemering voor het gebruik van CO (de site is er niet onduidelijker in gebruik op geworden)
Dat ding van Shockmedia knippert niet, heeft een rustige kleurzetting en valt niet zo op.
Nogmaals geld is nu eenmaal nodig voor bandbreedte en hosting en het went wel maar leuk is anders!
Zal er verder over ophouden! Als CO maar CO blijft en niet al te stevige banden met haar sponsors krijgt en daar nare consequenties uit gaat trekken. Punt, ik heb gezegd!
Eat
Op 26 mei 2005 23:21:33 schreef Hugo Welther:
Als er mensen zijn die een vrijwillige bijdrage willen storten?Postgiro 287 55 27 t.n.v. H. Welther onder vermelding "Donatie Circuits Online".
Ik zorg er voor dat de centjes bij de Webmaster (Jeroen Vreuls) terecht komen.
ALs dat gemeend is OK, zal ik morgen gelijk doen!
MvgEat
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Maar moet het nou persee dan Elektuur zijn??
Er zijn genoeg kleine ondernemers lid van CO die ook een betrouwbaar product leveren.
:):)
Elektuur heeft zijn sporen op de wereld al wel verdiend.
De kleine ondernemer gaat kopje onder mede vanwege hoge kosten voor bijv. reclame.
Richard.
Knipperende banner? Elektuur?
waar dan? ik zie hem niet..
Gelukkig maar, en nu maar hopen dat die banner voor mij weg blijft
.
Jeroen Boere
Op 26 mei 2005 23:25:12 schreef Amateur19:
Maar moet het nou persee dan Elektuur zijn??
tja, waarom niet.... 
Er zijn genoeg kleine ondernemers lid van CO die ook een betrouwbaar product leveren.
Zeker, o.a Voti is een van hen... ik zeg ook niet dat alleen elektuur een betrouwbaar product heeft 
Naar mijn weten moet je die naam in stand houden, stilstand is achteruitgang dus een structurele reclame campagne waarbij nieuwe middelen betrokken worden zijn uiteindelijke (altijd) economisch in je voordeel.
De kleine ondernemer gaat kopje onder mede vanwege hoge kosten voor bijv. reclame.
Richard.
Wij zijn niet duur hoor 
Op 26 mei 2005 23:25:12 schreef Amateur19:
Maar moet het nou persee dan Elektuur zijn??Er zijn genoeg kleine ondernemers lid van CO die ook een betrouwbaar product leveren.
Richard.
Heel goed Richard, denk eens aan die (resterende) E-boertjes die ook met een steeds meer krimpende begroting zitten en steeds minder klantjes krijgen! Als er reclame moet komen dan juist voor die groep!
Eat
Jeroen Boere
Op 26 mei 2005 23:21:40 schreef Rd12tf:
[...]Zal er verder over ophouden! Als CO maar CO blijft en niet al te stevige banden met haar sponsors krijgt en daar nare consequenties uit gaat trekken. Punt, ik heb gezegd!
Eat
Daar is geen sprake van.
Op 26 mei 2005 23:33:04 schreef Jeroen Boere:
[...]Daar is geen sprake van.
Ok Jeroen, daar houd ik je (het team) aan!
Eat
Ik denk dat je met donatie's meer binnen haald dan een elektuur banner maar ok.
Is het zo dat de banner elke maand weer anders is?
Ach waar maken we ons druk over die paar pixels aan irritatie, gewoon je resolutie hoger zetten dan lijkt hij kleiner 
Op 26 mei 2005 23:24:04 schreef Rd12tf:
[...]ALs dat gemeend is OK, zal ik morgen gelijk doen!
MvgEat
Dit is gemeend!!!
Hugo, ik maak in ieder geval 25 Euro over op je rekening in de overtuiging dat het CO ten goede komt. En als protest om te voorkomen dat CO (uiteindelijk, vroeg of laat) een walgelijke flash-site word.
Toezeggingen dat het wel mee zal vallen geloof ik niet meer.
En nu weer /on-forum 
MvgEat
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 26 mei 2005 23:42:29 schreef ripkip:
Ik denk dat je met donatie's meer binnen haald dan een elektuur banner maar ok.
Daar kom je nog snel op terug
We hebben al eens een donatieronde gehad en die viel flink tegen. Maargoed, daar is het ook een vrijwillige voor 
doe m aan de linker kant rechts klik je zo vaak