Hallo allemaal,

Iemand een idee wat dit voor een probleem kan zijn met de multimeter?

Bij het opstarten in welke stand dan geeft die F 175 aan vervolgens zie foto, ik kan doen en laten wat ik wil maar hij blijft alleen de streepjes aangeven??! De 9v batterij heb ik uit voorzorg al vervangen maar ook dit heeft niks geholpen??

Op het internet of in handleiding kan ik niet een soortgelijk probleem vinden of ik lees er overheen, alle tips zijn welkom aangezien ik niet heel ervaren ben met multimeters

Ter info: De Fluke 175 is maximaal 1jaar oud en heeft meer in de kast gelegen dan dat er mee is gemeten

Ps. F 175: staat toch gewoon voor Fluke 175 en is neem ik aan geen fout code? ?

Alvast bedankt

Fluke heeft levenslange garantie voor 1e eigenaar.

Is zo te zien nog helemaal nieuw? (de transport/beschermfolie zit nog op het display...)

Levenslang wordt gedefinieerd als zeven jaar nadat Fluke de fabricage van het product heeft stopgezet, maar de garantieperiode loopt ten minste tien jaar vanaf de aankoopdatum.

Opstart is normaal even F175 daarna even de streepjes die je bij jou ziet en dan naar cijfers dus de jouwe blijft ergens "hangen" gevalletje garantie.

Gr.F_S

Op 6 augustus 2023 18:44:50 schreef F_S:
Opstart is normaal even F175 daarna even de streepjes die je bij jou ziet en dan naar cijfers dus de jouwe blijft ergens "hangen" gevalletje garantie.

Gr.F_S

Top!

Bedankt voor de duidelijke taal ??, was er al bang voor

?? moet zijn duimpje omhoog hahaha