testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
tja, wrs niet heel veel meer. als hier nog de originele kruiwagen nicd's inzit wel een prima deurstop.
electron920
Everything should be as simple as possible, but not simpler.
Ha buzzy,
Dat is ook nostalgie als meetontvanger kan je er niets meer mee.
Ik heb zelf nog een Heucke en twee Grundig meetontvangers het enige is de radio die kan je gebruiken.
Welke ik nog wel gebruik is de MSK 33 voor satelliet daar wil ik nog wel een MPEG 4 decoder inbouwen......
Ik moet nog heel veel opruimen allemaal analoge video meetapparatuur van R & S gaat aan het hart maar ja de andere tijd 
Groet,
Henk.
Met deze kun je niet veel meer mee. Ik had destijds ook een Kathrein MSK33, hiermee kon je naast analoog ook QAM signalen meten en constellatie diagrammen bekijken.
In bepaalde landen bestaat er m.i. nog analoge TV, hopelijk dan nog PAL neem ik aan. Misschien is een locale techneut er blij mee. Dan moet die natuurlijk ook nog CO lezen natuurlijk 
electron920
Everything should be as simple as possible, but not simpler.
Ha Sine,
Dat valt wel mee toen ik begon met werken heb ik nog met de Siemens buizenkoffer gelopen die was wel zwaar 
Groet,
Henk.
Ik heb nog mensen weten rondzeulen met deze dingen en daar had je best ook eerst een aantal uren bodybuilding achter de rug
.
Hard zoeken hoef je iig niet de doen om er een te vinden
https://www.kleinanzeigen.de/s-kathrein-mfk/k0
[Bericht gewijzigd door New Beetle op (27%)]